Gå til innhold

Assassin's Creed II - Diskusjonstråd


Gjest

Anbefalte innlegg

Det høres litt vel mye ut. Rundet hovedhistorien på i underkant av 14 timer, og følte ikke at jeg hastet meg igjennom spillet akkurat.

 

Er det mulig å spille tilbake minner? Har rundet alt nå, men mangler troféet "Fly Swatter". Ufattelig dårlig om en må spille hele hovedhistorien på nytt for å få det.

 

Jeg mangler den trophien også, jeg så det etter eg hadde klart det, blir kjipt å spille gjennom hele historien bare for den ja

 

Ser faktisk ut som om at du må begynne på nytt igjen ja.... herregud så sykt, det er jo mye arbeid....

Endret av johnny87
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
mangler nå bare 2 malerier (venter på income) og 90 fjær! og noen få achivements! :D men bak i hagen i villaen er det to marmorting som er hvite i eagle vision hva er de til?

 

Du finner statuer rundt om kring i byen din. Finn alle og sett dem der de hører hjemme ;)

 

 

Jeg er ferdig med historien, og jeg elsket det. Men går det ann å få engelske menyer?

Lenke til kommentar

noen andre som syns det var litt for lett å restaurere hele byen sin? hvis man slenger inn penger i byen med en gang man har muligheten til det så vil jo income ligge bra høyt. og innen man kommer seg til byen for andre gang har man jo en formue.

 

syns det skulle vært vanskligere å få tak i penger. har aldri hatt problemer med å kjøpe noe som helst av våpen, utstyr eller medisiner. og byen min var fullrestaurert før jeg nådde 50% av spillet. hvis man i tillegg driver sidequests, robber døde/folk i gata og jakter på kister så er du en rik mann

Lenke til kommentar
Jeg er ferdig med historien, og jeg elsket det. Men går det ann å få engelske menyer?

 

jeg har det, men har alt på hele playstationet på engelsk (hint, hint)

 

@morgh jeg også syntes det, og få tak i noe no problem har jo 14000 i income nå!

Endret av NarilS
Lenke til kommentar
noen andre som syns det var litt for lett å restaurere hele byen sin? hvis man slenger inn penger i byen med en gang man har muligheten til det så vil jo income ligge bra høyt. og innen man kommer seg til byen for andre gang har man jo en formue.

 

syns det skulle vært vanskligere å få tak i penger. har aldri hatt problemer med å kjøpe noe som helst av våpen, utstyr eller medisiner. og byen min var fullrestaurert før jeg nådde 50% av spillet. hvis man i tillegg driver sidequests, robber døde/folk i gata og jakter på kister så er du en rik mann

 

Enig i at det var alt for lett. var aldri noe poeng i å leke lommetjuv annet enn for trophyet

Lenke til kommentar
noen andre som syns det var litt for lett å restaurere hele byen sin? hvis man slenger inn penger i byen med en gang man har muligheten til det så vil jo income ligge bra høyt. og innen man kommer seg til byen for andre gang har man jo en formue.

 

syns det skulle vært vanskligere å få tak i penger. har aldri hatt problemer med å kjøpe noe som helst av våpen, utstyr eller medisiner. og byen min var fullrestaurert før jeg nådde 50% av spillet. hvis man i tillegg driver sidequests, robber døde/folk i gata og jakter på kister så er du en rik mann

 

jeg fant plutselig gleden i kasteknivene og pistolen :D

 

noen andre som vurderer å starte på nytt?

 

EDIT: nå hang deg seg jammen igjen! noen andre som har problemer med det? eller nokså mange bugs! detter ned i vannet og ser hele mappet underifra, skatteskister ÅÅÅÅÅ så irriterende hver gang han bare hopper bort! mm! men konge spill!

Endret av NarilS
Lenke til kommentar

Jeg hadde ikke et problem med at spillet hang seg. det skjedde 2 ganger i løpet av en periode på 8 timer.

 

men isteden for å klage på detaljer synes jeg spillet fortjener litt skryt!

 

Synes det er utrolig morsomt at det går ann å gjøre oppdrag og sideoppdrag på så mange forskjellige måter :) det var noe jeg savnet i 1eren. får en bra variasjonsfølelse av spillet. det går såklart ann å kjøre planke hele veien å drepe alle på den letteste måten, rushe osv så alle klager på det kan en bare skylde på seg selv :)

 

gleder meg til neste gang dama er på jobb :p 8hrs gaming <3

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...