Gå til innhold

Assassin's Creed II - Diskusjonstråd


Gjest

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg visste det kom til å være noe ekstraordinært, men ble litt skuffet da det bare var:

 

 

noen eldgamle veldig utviklede mennesker som kan forutse jordens undergang. zzz.

 

 

Also måten hele slutten var satt opp:

 

 

Irriterende kamp mot han Rodrigo (kampsystemet i spillet er ikke spesielt godt, og det merket man veldig godt i denne kampen), så må man etterpå sloss mot haugevis av vakter i en like kjedelig kamp mens en rulletekst blokker halve skjermen. Og noe av det verste var at det første jeg gjorde var å gå bort til Vidic i lastebilen hans, hvor jeg utrolig lett kunne drept han ettersom han bare sto der. Men neida, det gikk ikke, Desmond er visst totalt dust. Så tenkte jeg at jeg skulle ta de vaktene hans, og etter at jeg gjorde det stakk han av selvfølgelig. NGH

 

Endret av Patney
Lenke til kommentar

Endelig ferdig. Satt hele tiden og var sykt gira på å få oppklart alt sammen. Herlig spill og storkoste meg hele tiden. Selvsagt en del minuser slik som latterlige valg i klatringen (ut fra tårn i 30 meters høyde), kampene (at du velsigner døden til de du dreper helt i fred, mens det står 10 illsinte vakter rundt deg) osv. Uansett veier alt det andre fantastiske opp. Etter spillet var ferdig var det første jeg tenkte på "AC3 - nåååå". Herlig å lese i denne tråden at det kommer DLC.

 

Fikk i natt virkelig føle at jeg har spilt dette spillet mye. Da jeg trodde jeg skulle sove var alt jeg tenkte på "hopp, hopp, grab, videre oppover, synkronisere, slå". Var helt sykt. Som om det å sove var noe tull, og at jeg spilte mens jeg lå der.

Endret av aunmar
Lenke til kommentar

Patney.. Vet ikke helt hva jeg skal si. Er så totalt uenig med deg som jeg kan få blitt.

 

Slutten på spillet er kanskje en av de mest oppslukende, mytefulle og beste som noensinne har vært. Storyen viser seg nok en gang å være helt sinnsyk, for den var virkelig ekstraordinær også i 1'ern.

 

AC2 er veldig ulikt 1'ern på mange områder, og det er ikke noe du savner derfra. Det beste fra 1'ern er derimot tatt med, og det som ikke funka er enten bytta helt ut eller forbedret til det maksimale.

 

 

Ble derimot litt skuffet over den siste kampen, på lik linje med Patney. Hadde håpet på en kampslutt slik som i 1'ern, men istedet var det en litt for enkel slutt. Altfor enkel, egentlig.

 

 

Kampsystemet er bedre nå, men ikke helt perfekt enda. Også dette med at den du skal drepe, kan du ta en rolig farvel med mens det står en hærskare av vakter rundt deg for å drepe deg.

 

Derimot er alt annet helt perfekt. Pengesystemet er genialt, og at du har en "hjemby" som du kan pusse opp å se ta form er så tilfredsstillende. Det samme gjelder for hvordan Ezio utvikler seg. Mysteriet og gåtene og alt det er tatt til nye høyder i 2'ern, ulikt det jeg noensinne har sett i et annet spill. AC2 er rett og slett fantastisk.

 

Jeg sluttet aldri å bli sjokkert over dette spillet. Gleder meg bare så sinnsykt mye til 3'ern. Men samtidig undrer jeg på hvordan de skal greie å overgå 2'ern, for det skal ekstremt godt gjøres.

 

Tror derimot det er veldig lite sannsynlig at vi får spille ei kvinnelig snikmorder under 2. Verdenskrig i 3'ern.

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...

Tenkte å kjøpe tillegget selv, men etter å ha lest omtaler av det, ombestemte jeg meg raskt. Føler innholdet mest er for de som vil vite alt om historien, og jeg vil ikke det. Har heller ikke lyst til å betale for en time med moro. Blir litt som spise tre rosiner når man er sulten... Blir bare trigget, og vil ha mer. :grin: Gleder meg derimot til AC3 kommer. Da blir det spill-orama!

Endret av HanAndreTomaten
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...