Gå til innhold

Assassin's Creed II - Diskusjonstråd


Gjest

Anbefalte innlegg

Jeg har kjøpt alle våpen jeg kan hos smedene, men mangler ett står det. Hvordan det?

du får siste hos maria etter 50 fjører

 

Var det bare den hammeren? Det søg litt. Hehe! Og den kappen er jo ikke akkurat noe fordelaktig, bare stilig.

 

Litt kjipt at klærene ikke lagrer seg noe sted i villaen. Skulle kunne byttet drakt litt innimellom, uten å måtte kjøpe ny hele tiden hvis jeg vil gå med noe annet enn Altaïr sin.

 

Du kan bytte kappen hvor som helst, trykk start å gå inn på Bagasje også skifter du:) mens rustningen må du skifte i villaen:)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Jeg har kjøpt alle våpen jeg kan hos smedene, men mangler ett står det. Hvordan det?

du får siste hos maria etter 50 fjører

 

Var det bare den hammeren? Det søg litt. Hehe! Og den kappen er jo ikke akkurat noe fordelaktig, bare stilig.

 

Litt kjipt at klærene ikke lagrer seg noe sted i villaen. Skulle kunne byttet drakt litt innimellom, uten å måtte kjøpe ny hele tiden hvis jeg vil gå med noe annet enn Altaïr sin.

 

Du kan bytte kappen hvor som helst, trykk start å gå inn på Bagasje også skifter du:) mens rustningen må du skifte i villaen:)

 

Hehe! Takk for svaret, men kappene var jeg fullt klar over. Men tenker på selve drakten, i de forskjellige fargene, og ikke kappene.

 

 

Du finner draktene hvis du går inn på våpen rommet til venstre også videre inn til neste finner du draktene.

 

Mener du draktene? Eller brynjene?

Endret av KjaTyss
Lenke til kommentar

Står fast her nå.

Tror (!) jeg er ferdig med Venezia, og endte i Monteriggioni, hvor romet med kodexveggen er stengt. Visstnok fordi Ezio hadde alle på det tidspunktet Desmond gikk inni Animus igjen etter Venezia.

 

Men "!" står på det rommet, og jeg aner null om hva jeg skal gjøre nå?!!?

Lenke til kommentar
Står fast her nå.

Tror (!) jeg er ferdig med Venezia, og endte i Monteriggioni, hvor romet med kodexveggen er stengt. Visstnok fordi Ezio hadde alle på det tidspunktet Desmond gikk inni Animus igjen etter Venezia.

 

Men "!" står på det rommet, og jeg aner null om hva jeg skal gjøre nå?!!?

 

Ja, Ezio har samlet alle kodeksarkene på dette tidspunktet. Nå er du nødt å finne alle, som nå har poppet opp på kartet ditt. Samle alle sammen, og gjør deg klar til mer spenning!

Lenke til kommentar
En ting som irriterte meg på slutten av spillet var at det å dra til Roma var en teas! hehe! Ble ganske så upset når jeg ikke fikk løpe fritt rundt i Roma, en av mine favoritt byer!

 

Har selv vært i Firenze, Venezia og Roma. Hadde vært fett å få sett den også! Veldig kjekt å klarte til toppen av Florentin Giotto's klokketårn og Campanile di Giotto.

 

En veldig artig link hvis folk vil se det i virkeligheten, når spillets utviklere snakker om det!

 

Takk for spoiler, nooooot!

Lenke til kommentar

Nå ble jeg småirritert...

Ser ut til at at jeg må starte spillet på nytt fordi xboxen vil det av en eller annen grunn.

Da jeg gikk inn på spilløkten som jeg har brukt før så kom jeg til starten av spillet og måtte gjøre all den kjedelige dritten på nytt igjen.

Prøvde med noen andre spill og de funka fint de. Noen som har peiling på hva som kan gjøres?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...