Gå til innhold

Assassin's Creed II - Diskusjonstråd


Gjest

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Jeverio: skjønner ikke helt hva du mener...

CThomassen: sekvens 12 og 13 kommer som dlc i januar og februar, de skulle egentlig være en del av spillet, men enten så ble ikke ubisoft ferdig med sekvensene/bugs eller så de en mulighet til å tjene mer penger.

 

Vil også anbefale alle til å se på credits når du har runda spillet. ellers kan du gå glipp av ting :)

 

Det er Jevrio.

 

 

Hva er det de frykter? Er ikke det at noen skal komme å ta dem? Var jo alarm og greier i lageret ca ved 6 mem ting..

 

Lenke til kommentar

Jeg brukte nettopp 11.000f på et knakandes flott sverd. Deretter forlot jeg byen var i og plutselig var sverdet mitt bytta ut med et "vanlig (rævva) sverd". Jeg går bort til smeden og forsøker å kjøpe det samme sverdet igjen, og der står det; "Du eier allerede denne artikkelen" eller noe lignende. Hva faen skal det bety? Kan jeg på et eller annet vis finne tilbake til sverdet jeg betalte 11.000f for, og hvorfor blei det plutselig bare bytta ut med et dritsverd?

 

Noen andre som har erfart dette?

Endret av 793
Lenke til kommentar
Sverdet skal ligge i villaen til Mario, sammen med resten av tingene du har kjøpt.

Gå inn hovedinngangen og ta til venstre med en gang. Der kan du både velge rustning, sverd, og kniver. Viser også oversikt over hvilke våpen som gir best utslag.

Åja. Takk skal du ha!

 

Må jeg ha gjort et eller annet gærent siden dette har skjedd? Eller er det vanlig hver gang man drar til villaen til Mario?

Lenke til kommentar

Var nettopp ute og prøvefløy vingene til Leonardo. Det aller første jeg gjorde i lufta var å dra venstrespaken rett opp, slik at jeg styrtet rett ned i et hustak etter maksimum 2 sekunder i lufta. Var litt morsomt med den påfølgende kuttscenen hvor Leonardo er så begeistret over "flyvemaskinen" sin, men ikke helt fornøyd med rekkevidden. Jeg må si meg enig der.

Lenke til kommentar
Var nettopp ute og prøvefløy vingene til Leonardo. Det aller første jeg gjorde i lufta var å dra venstrespaken rett opp, slik at jeg styrtet rett ned i et hustak etter maksimum 2 sekunder i lufta. Var litt morsomt med den påfølgende kuttscenen hvor Leonardo er så begeistret over "flyvemaskinen" sin, men ikke helt fornøyd med rekkevidden. Jeg må si meg enig der.

Heheh, gjorde akkurat det samme! Men fikk teken på det etterhvert. Ganske gøy å fly.

Lenke til kommentar

Her er det informasjon om dlcene som kommer i januar og februar, lite klipp av flyvemaskinen så blir mulig et gjennsyn der. Ellers skal man nå være med dama som man redda fra den øya i Flori, hun som sa at du var velkommen hos henne hvis du skulle komme tilbake. Noe som tyder på at hun egentlig skulle være en del av spillet og dlcene ble bare tatt ut av hovedspillet for å tjene mer cash.

 

http://www.youtube.com/watch?v=cTw58d71bYI

Lenke til kommentar
Var nettopp ute og prøvefløy vingene til Leonardo. Det aller første jeg gjorde i lufta var å dra venstrespaken rett opp, slik at jeg styrtet rett ned i et hustak etter maksimum 2 sekunder i lufta. Var litt morsomt med den påfølgende kuttscenen hvor Leonardo er så begeistret over "flyvemaskinen" sin, men ikke helt fornøyd med rekkevidden. Jeg må si meg enig der.

 

Haha, akkuratt det samme skjedde med meg :p

Lenke til kommentar
Var nettopp ute og prøvefløy vingene til Leonardo. Det aller første jeg gjorde i lufta var å dra venstrespaken rett opp, slik at jeg styrtet rett ned i et hustak etter maksimum 2 sekunder i lufta. Var litt morsomt med den påfølgende kuttscenen hvor Leonardo er så begeistret over "flyvemaskinen" sin, men ikke helt fornøyd med rekkevidden. Jeg må si meg enig der.

 

Haha, akkuratt det samme skjedde med meg :p

 

 

lool, samme med meg og! xD jeg holdt spaken forover i det jeg begynte og bang rett ned!

værste var at jeg klarte å gjøre det på andre forsøk å x)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...