Gå til innhold

Assassin's Creed II - Diskusjonstråd


Gjest

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Trenger tips til hvordan man skal ta de 10 "hardhauserne'" på 1 min. Har prøvd smokegrenade og dobbelknivstikking, men da bare fryser spillet seg etterhvert. Har lest at flere sliter med det samme...

 

...ellers et flotte flott spill:)

vent til begge gruppene er samlet, så tar du dual assassinations i low profile og blir sansynligvis kvitt 8 stykk som jeg fikk så er det bare chill å ta 2 stykk på 52 sekunder :p;) men bare prøv deg fram, viktig at alle står samlet og du er i low profile for da dreper du dem raskere.

Lenke til kommentar
Trenger tips til hvordan man skal ta de 10 "hardhauserne'" på 1 min. Har prøvd smokegrenade og dobbelknivstikking, men da bare fryser spillet seg etterhvert. Har lest at flere sliter med det samme...

 

...ellers et flotte flott spill:)

vent til begge gruppene er samlet, så tar du dual assassinations i low profile og blir sansynligvis kvitt 8 stykk som jeg fikk så er det bare chill å ta 2 stykk på 52 sekunder :p;) men bare prøv deg fram, viktig at alle står samlet og du er i low profile for da dreper du dem raskere.

 

Er det oppdrag :(?

Lenke til kommentar
Er det noen som har vært med den store døren med en merkelig emblem på ved Villaen din, så når du går mot døre så kommer det opp åpnes via UPLAY? i såfall hva har folk gjort der?

Har du uplay? I vært fall vis du ikke har det kan du registrere deg, på xboxen var det i vært fall å trykke på Y i menyen.

 

Ja har registret meg, men er det noe jeg må kjøpe eller noe for å åpne døren? jeg har vært innpå uplay og og der kan eg kjøpe ting osv.

 

Edit: ser no at eg kan kjøpe ett kart som gir meg tilgang til Auditore familiegrav. Kan virke som at du ikke får tilgang på andre måter enn å kjøpe kartet, koster 40 poeng :(

Endret av johnny87
Lenke til kommentar

En ting som irriterte meg på slutten av spillet var at det å dra til Roma var en teas! hehe! Ble ganske så upset når jeg ikke fikk løpe fritt rundt i Roma, en av mine favoritt byer!

 

Har selv vært i Firenze, Venezia og Roma. Hadde vært fett å få sett den også! Veldig kjekt å klarte til toppen av Florentin Giotto's klokketårn og Campanile di Giotto.

 

En veldig artig link hvis folk vil se det i virkeligheten, når spillets utviklere snakker om det!
Lenke til kommentar
Er det noen som har vært med den store døren med en merkelig emblem på ved Villaen din, så når du går mot døre så kommer det opp åpnes via UPLAY? i såfall hva har folk gjort der?

Har du uplay? I vært fall vis du ikke har det kan du registrere deg, på xboxen var det i vært fall å trykke på Y i menyen.

 

Ja har registret meg, men er det noe jeg må kjøpe eller noe for å åpne døren? jeg har vært innpå uplay og og der kan eg kjøpe ting osv.

 

Edit: ser no at eg kan kjøpe ett kart som gir meg tilgang til Auditore familiegrav. Kan virke som at du ikke får tilgang på andre måter enn å kjøpe kartet, koster 40 poeng :(

 

Du vinner poeng i spillet, og kan bruke dem på å kjøpe ekstra ting i spillet.

Lenke til kommentar
Trenger tips til hvordan man skal ta de 10 "hardhauserne'" på 1 min. Har prøvd smokegrenade og dobbelknivstikking, men da bare fryser spillet seg etterhvert. Har lest at flere sliter med det samme...

 

...ellers et flotte flott spill:)

vent til begge gruppene er samlet, så tar du dual assassinations i low profile og blir sansynligvis kvitt 8 stykk som jeg fikk så er det bare chill å ta 2 stykk på 52 sekunder :p;) men bare prøv deg fram, viktig at alle står samlet og du er i low profile for da dreper du dem raskere.

 

Er det oppdrag :(?

 

Ikke i storyen, men er vel et assassination oppdrag?

Lenke til kommentar
Jeg har kjøpt alle våpen jeg kan hos smedene, men mangler ett står det. Hvordan det?

du får siste hos maria etter 50 fjører

 

Var det bare den hammeren? Det søg litt. Hehe! Og den kappen er jo ikke akkurat noe fordelaktig, bare stilig.

 

Litt kjipt at klærene ikke lagrer seg noe sted i villaen. Skulle kunne byttet drakt litt innimellom, uten å måtte kjøpe ny hele tiden hvis jeg vil gå med noe annet enn Altaïr sin.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...