Gå til innhold

Assassin's Creed II - Diskusjonstråd


Gjest

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Ideogram?

 

 

Ja, det ideogrammene som Shaun forteller om gjennom animusen som er lagt i forksjellige landemerker?

Det som heter glyphs på engelsk antar jeg.

De er på veggene (en eller annen plass) på de landemerkene som er merket med det. Bruk eagles vision og ha det flott.

 

 

Er en fordel å ha spilt eneren hvis du er interessert i hele historien, vil du spille bare for å være Ezio så spiller det ingen rolle.

Lenke til kommentar
Vanvittig bra spill! er bare synd jeg snart har runna det :S spillte hele lørdag og deler av fredag så er jo ikke akk det lengste spillet jeg har vært borti..

 

 

15 timer +/- pluss 100 feathers. alle Asassins gravene,alle utsiktspunktene " 63 +/- tror jeg"

 

Alle gypene, tviler sterkt på at du runner dette på en ukes tid .. så lenge du gamer 24/7

Lenke til kommentar
Vanvittig bra spill! er bare synd jeg snart har runna det :S spillte hele lørdag og deler av fredag så er jo ikke akk det lengste spillet jeg har vært borti..

 

 

15 timer +/- pluss 100 feathers. alle Asassins gravene,alle utsiktspunktene " 63 +/- tror jeg"

 

Alle gypene, tviler sterkt på at du runner dette på en ukes tid .. så lenge du gamer 24/7

 

Jeg har spilt i ca 20 timer og mangler kun fjærene. Har alt annet. kjøpt alle maleriene. alle våpnene, alle glyphs er tatt, samt alle viewpoints. Jeg tok alt etterhvert som jeg kom lengre ut i spillet. Så skal ikke være umuligt å gjøre alt på 2 dager.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...