Gå til innhold

Assassin's Creed II - Diskusjonstråd


Gjest

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Spillet er mye bedre en 1eren synes jeg, var litt kjedelig i starten men nå er det drit gøy! :D

 

 

Det oppdraget der du skal gå gjennom biblioteker er det smudeste ever :p Har slayet nesten alle med de knivene ut av hånden :p ELSKER DETTE SPILLET :D

 

Jeg digger det så sinnsykt, synes det er mye bedre enn 1èren:)

Lenke til kommentar
Joda. Jeg klarte å klatre et lite stykke men kom til en plass der jeg ikke når fram til noe å ta tak i.

Men er vel bare å prøve. Finner sikkert fram til slutt

Har du kommet så langt at du er helt oppi taket? I såfall må du klatre oppetter taket.

Har ikke kommet så langt nei. Fra jeg klatret opp over inngangen, så har jeg hoppet til de lysekronene som henger rett foran der. Men skal sette i gang og gjøre et forsøk nå. Har ikke fått til å spille siden fredag. Alt for lenge siden :D

 

Edit: Jada, der fant jeg veien :)

Endret av erlendo89
Lenke til kommentar

Ganske enkelt spill egentlig. jeg sleit med 1 ting gjennom hele spillet, og det var å nå toppen på det ene tårnet i venezia (hvor man måtte lære å kunne hoppe og ta seg imot på vegger) siden jeg ikke hadde lært det ennå :p resten av spillet gikk helt glatt. skjønnte etter å ha levert inn 2-4 krypterte ark, hva det skulle være på veggen der.

 

trist å være ferdig absolutt et 10/10 spill etter å ha spillt gjennom det 1 gang

Lenke til kommentar

er vel ca 20 timer story og 20 timer valgbar?

spoiler om Altaïr sin rustning (spørsmål om den)

 

Noen som vet hvorfor Altaïr sin rustning gjør deg svart?

 

 

har forresten oppgradert villaen helt, og har 21 våpen (kjøpt alle som jeg kan finne men forsatt ikke 22 siste skal du vist få av

maria etter 50 fjører)

 

Ellers så har jeg alt armoren og 13500 i income/20 min :D og alle codex sidene.

Endret av NarilS
Lenke til kommentar
Du har mye å se frem til, jeg har rundet historie delen og det tok meg ca 19 timer og jeg klarte stort sett alle på 1 forsøk, men så har du mye annet å ta deg til utenom etterpå:)

 

 

tok du bare hovedoppdragene eller sideoppdragene ? :)

 

Litt utenom men det var ikke mye, så sånn ca 17 timer på kun hovedhistorien

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...