Gå til innhold

Den store tråden om Grand Theft Auto V


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Forskjell på planlagt og uforventet da..

 

Det er ikke poenget. Poenget er at Sony mister en dag hvor brukerne kan laste ned spillet. Pluss også potensielt noen mer casual bruker som kanskje "hei jeg kjøper dette spillet. Dette har jeg ikke spilt før". Men neida, for deg er nok ikke det mulig å forstå.

Endret av Maury
  • Liker 1
Lenke til kommentar

 

 

Forskjell på planlagt og uforventet da..

Det er ikke poenget. Poenget er at Sony mister en dag hvor brukerne kan laste ned spillet. Pluss også potensielt noen mer casual bruker som kanskje "hei jeg kjøper dette spillet. Dette har jeg ikke spilt før". Men neida, for deg er nok ikke det mulig å forstå.

Du er så kul og smart som må ty til personangrep for å få frem poenget ditt azz.
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Online heists bekrefta av Rockstar selv å komme i patch-updates.

 

 

 

We know you’re all excited for more Updates to come and we’ve got some really exciting stuff in the works to continue adding to, expanding and evolving the world of Grand Theft Auto Online – including the highly anticipated launch of Online Heists which will be available for all four consoles as the first GTA Online Update to happen after the game launches on PS4 and Xbox One. We’ll have some details on that very soon as well.

 

http://www.rockstargames.com/newswire/article/52349/gta-online-census-the-story-so-far

Endret av Maury
  • Liker 1
Lenke til kommentar

 

 

Forskjell på planlagt og uforventet da..

Det er ikke poenget. Poenget er at Sony mister en dag hvor brukerne kan laste ned spillet. Pluss også potensielt noen mer casual bruker som kanskje "hei jeg kjøper dette spillet. Dette har jeg ikke spilt før". Men neida, for deg er nok ikke det mulig å forstå.

Det er snakk om 6 timer. Folk kan kjøpe det dagen før, eller dagen etter. Casual spillere bruker vel også mer fysisk butikk enn nødvendigvis impulskjøp på Psn.

Lenke til kommentar

6 timer er allikevel en del. Husk nå at ikke alle har supre linjer heller. Så 6 timer er en del for dem, og man vet aldri om ting bruker lengre tid enn forventet. Skjedd med både Live og PSN før selv med planlagt nedtid. Snakk om noen timer ja, men timer er noe for de med dårlige linjer som sagt.

 

Uansett er dette ganske mye en fillediskusjon som heller kan taes videre på PM eller annen tråd nå. Eller bedre legges død.

Endret av Maury
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-80wCWpIM

 

"The controller’s light bar will change colour based on the character you are playing and when the LSPD heat is upon you, the Light Bar will flash red and blue to make it perfectly clear that you might want to be somewhere else."

 

Jeg klarer ikke gjøre annet enn å riste på hodet over hvor meningsløst det j*vla lyset er

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...