Gå til innhold

Den store tråden om Grand Theft Auto V


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Alongside the new First Person mode, Grand Theft Auto V for PlayStation 4, Xbox One and PC features hundreds of additions and enhancements including 1080p resolution at 30FPS on PS4 and Xbox One (4K compatible on PC).

 

http://www.rockstargames.com/newswire/article/52341/gtav-ign-delivers-new-details-first-person-experience

 

Hmmm...

Endret av Maury
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Alongside the new First Person mode, Grand Theft Auto V for PlayStation 4, Xbox One and PC features hundreds of additions and enhancements including 1080p resolution at 30FPS on PS4 and Xbox One (4K compatible on PC).

 

http://www.rockstargames.com/newswire/article/52341/gtav-ign-delivers-new-details-first-person-experience

 

Hmmm...

 

Bra med 4K støtte. Håper de gjør en bra jobb med teksturene. Men jeg kommer til å prioritere FPS over oppløsning.

Lenke til kommentar

Det er sikkert nydelig utseendemessig ja, men på PC kan jeg selv velge gameplay (60fps) overfor grafikk, om jeg da vil. Regner nesten med at jeg må det om jeg ikke snart gidder å oppgradere CPU.

 

Men de som vil ha det på konsoll skal da ha lov til det, og de kommer sikkert til å kose seg glugg ihjel med et fantastisk spill, men _jeg_ må få ha min mening og ønske om at jeg vil ha 60fps i spillet, og det er da pga gameplaymessige årsaker.

Lenke til kommentar

Den nye First Person moden :love::love:

 

Jeg tror det blir overaskende nyskapende å spille i first person, eneste jeg er litt skeptisk til er hvordan 3rd har fordeler over 1st person når det kommer til cover..

Tar vell heller ikke lange tiden før noen lager oculus rift- mod til PC :)

 

Synes tho det er tragisk at "Next Gen" konsollene bare får 30fps, og XBone er ikke 1080p engang :laugh: Hørte tilogmed fpsen dippet ned i 20 fps i noen tilfeller, det er jo nesten like gale som PS3 :no:

 

avatar_8814d626a99f_128.png

 

Lenke til kommentar

Den nye First Person moden :love::love:

 

Jeg tror det blir overaskende nyskapende å spille i first person, eneste jeg er litt skeptisk til er hvordan 3rd har fordeler over 1st person når det kommer til cover..

 

 

Det ble nevnt i IGN-previewen at man har flere valg når man velger å gå i cover. F.eks at kameraet automatisk bytter til tredjeperson.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+513

1. Rockstar

2. Naughty Dog

3. Bethesda

4. Bioware

5. Dice (samme med 343 Industries/Bungie)

6. Blizzard

7 Valve

8. Epic Games (Samme plass med Id software)

9. Quantic Dream

10. Ubisoft

 

Er det jeg ville rangert de top beste studioene (ikke nødvendivis i rekkefølgen jeg viser). med høybudsjett spill som også har fått god score.

Endret av Slettet+513
Lenke til kommentar

1. Rockstar

2. Naughty Dog

3. Bethesda

4. Bioware

5. Dice (samme med 343 Industries/Bungie)

6. Blizzard

7 Valve

8. Epic Games (Samme plass med Id software)

9. Quantic Dream

10. Ubisoft

 

Er det jeg ville rangert de top beste studioene (ikke nødvendivis i rekkefølgen jeg viser). med høybudsjett spill som også har fått god score.

 

Tror du glemte noen her ;)

 

http://www.pcgamer.com/the-witcher-3-wild-hunt-will-include-16-free-dlc-releases/

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...