Gå til innhold

Den store tråden om Grand Theft Auto V


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

En ting jeg lurer veldig på er om man kan kjenne igjen områder/gater/steder fra GTA San Andreas? Jeg var lommekjent den gangen og er veldig spent på om jeg kommer til å kjenne meg igjen noen steder.

Gjett om det er da! Nå er byen større og har flere veier og bygg, men du kommer garantert til å kjenne deg igjen en og annen gang.
Lenke til kommentar

Bruker aldri cheats.. Synes ikke cheats er noe gøy! Synes ikke det å gå total mayhem er noe gøy, heller.. Jeg liker å være karakteren jeg spiller, og prøver å oppføre meg deretter.. Mine egne regler går kort sagt ut på å ta de "onde" og de som vil meg vondt, og ellers gjør meg minst mulig skade på bygninger og tar aldri livet av noen somikke fortjener det, da hender det jeg må loade ettidligere save.. Kommer litt an på hvor vanskelig ene missionet har vært, i grunnen..

 

:)

Lenke til kommentar

Bruker aldri cheats.. Synes ikke cheats er noe gøy! Synes ikke det å gå total mayhem er noe gøy, heller.. Jeg liker å være karakteren jeg spiller, og prøver å oppføre meg deretter.. Mine egne regler går kort sagt ut på å ta de "onde" og de som vil meg vondt, og ellers gjør meg minst mulig skade på bygninger og tar aldri livet av noen somikke fortjener det, da hender det jeg må loade ettidligere save.. Kommer litt an på hvor vanskelig ene missionet har vært, i grunnen..

 

:)

 

Interessant å se hvordan forskjellige folk spiller... GTA (for meg) = totally mayhem! :dribble::green:

Lenke til kommentar

Bruker aldri cheats.. Synes ikke cheats er noe gøy! Synes ikke det å gå total mayhem er noe gøy, heller.. Jeg liker å være karakteren jeg spiller, og prøver å oppføre meg deretter.. Mine egne regler går kort sagt ut på å ta de "onde" og de som vil meg vondt, og ellers gjør meg minst mulig skade på bygninger og tar aldri livet av noen somikke fortjener det, da hender det jeg må loade ettidligere save.. Kommer litt an på hvor vanskelig ene missionet har vært, i grunnen..

 

:)

 

Høres veldig OCD ut :tease:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...