Gå til innhold

Den store tråden om Grand Theft Auto V


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Det er vel slik at man ikke kan spille alle tre personer fra begynnelsen av.

Men etter at alle er låst opp og man kan fritt velge,HVEM tror dere blir favoritten?

Jeg tipper litt på at Michael med sin "Max Payne" ability til å slakke tiden,blir den folk flest kommer til å spille.

 

Ellers ser Trevor kul ut men der er hans ability kun ekstra styrke så vidt jeg vet.

Lenke til kommentar

Det er vel slik at man ikke kan spille alle tre personer fra begynnelsen av.

Men etter at alle er låst opp og man kan fritt velge,HVEM tror dere blir favoritten?

Jeg tipper litt på at Michael med sin "Max Payne" ability til å slakke tiden,blir den folk flest kommer til å spille.

 

Ellers ser Trevor kul ut men der er hans ability kun ekstra styrke så vidt jeg vet.

 

Har ikke lest så mye om spillet, men hva mener du med at de har en special ability?

 

Kan noen gi meg mer info om dette?

Lenke til kommentar

 

Har ikke lest så mye om spillet, men hva mener du med at de har en special ability?

 

Kan noen gi meg mer info om dette?

 

According to a report by Video Gameron May 2, Franklin can slow down time during driving segments while Michael has a similar ability in regards to shooting. Moreover, Trevor has a skill that enables him to take less damage while dealing more in return.

Lenke til kommentar

Hadde håpet på å få spillet i dag, men fant det ikke i postkassen i sta :(

 

Bestilte fra Elkjop.no. På fredag fikk jeg kvittering for spillet, så jeg regnet med at spillet var send da.

Men nå fikk jeg en ny mail fra Elkjøp i dag, hvor det står at pakken nå er sendt..

Så da får jeg vel vente til i morgen... Så på streamen i går, fyttikatta detta blir awsome!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...