Gå til innhold

Den store tråden om Grand Theft Auto V


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hmm... kjøringen i spillet er jeg også blitt skeptisk til.

Ser ut som de har gått noen steg tilbake for å få det mer likt som saints row og midnight club.

Krasjer man i full fart får man bare en liten ripe i lakken...

Kommer kanskje til å savne kjøringen og skadesystemet fra GTA IV der den var god nok :/

 

samme type damage på biler i GTA V som i GTA IV

Lenke til kommentar

Merker at jeg gleder meg som en unge nå til spillet kommer ut, og da spesielt historiedelen av det. Eneste jeg er bekymret for, som flere påpeker her er kjøringen. Klarte ikke å dy meg for å se den, så i spoileren er det to gif animasjoner fra et annet forum. For meg virker kjøringen hvertfall ikke så ille. Hva synes dere?

 

 

 

 

 

Nei, jeg fatter ikke hvorfor alle griner om at kjøringen i GTA IV var så bra, den er jo elendig, og så unaturlig som man får det! Det er jo mer underholdende å ri hest i RDR for faen...! :p

 

Tror kjøringen i GTA V kommer til å passe meg MYE bedre, hvertfal basert på de live steamene som jeg har sett.

Lenke til kommentar

Er det bare meg som får en følelse av at neste GTA blir Vice City og omegn? altså GTA 6. Men med full next gen look.

 

Har vanskelig for å tro dette. Kan fort bli litt kjedelig igjen, da området rund Miami er paddeflatt. Dem har liksom satt standarden igjen på GTA V med hvordan det skal (bør) være.. Men hadde da for all det vert kult

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+513

 

Har vanskelig for å tro dette. Kan fort bli litt kjedelig igjen, da området rund Miami er paddeflatt. Dem har liksom satt standarden igjen på GTA V med hvordan det skal (bør) være.. Men hadde da for all det vert kult

Om ikke det blir en tilleggspakke til Gta 5 da. slik at man kan fly til Vice city fra Los Santos airport.

Endret av Slettet+513
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...