Gå til innhold

Den store tråden om Grand Theft Auto V


Anbefalte innlegg

Har brukt dagen i dag til å rydde og ordne i leiligheten slik at jeg kan nerde GTA uten dårlig samvittighet den nærmeste tiden. Har litt av den samme følelsen som da Battlefield 1942 og Half-Life 2 kom ut.

Haha samme her! Har laget setup til meg og vennen min, de neste ukene kommer til å bli evige svette med Gta 5, Gta 5 Online og BF4 Beta! :p

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

 

 

Hvordan er militærbasen/Fort Zancudo og hvilke militære kjøretøy er det?

 

 

 

 

Akkurat Fort Zancudo vet jeg ikke mye om, siden det er nærmest umulig å klare seg i mer enn 25 sekunder inne i den basen før jeg blir skutt i fillebiter. Jeg har sett at det er et stort cargofly der inne, men etter tre-fire forsøk på å nå det uten hell ga jeg opp.

 

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Bekreftede cheats foreløbig:

 

 

 

 

- Rise Wanted Level

- Decreace Wanted Level

- Spawn Helicopter (Littlebird)

- Fogy Wheater

- Rainy Weather

- Snowing Weather

 

 

 

 

Dette er koder jeg har sett blitt brukt i steaming, oppdaterer fortløpende, eller ikke... Nå skulle dem begynne med oppdrag, så da gidder ikke jeg se mer.

Endret av Skipstrixxy
Lenke til kommentar

Om det er noen som lurer på noe spesielt kan jeg prøve å svare, har gjort "alt" utenom oppdrag :)

 

Kan man putte tilfeldige mennesker i bagasjen/baksetet/slepe dem bak bilen/kidnappe på en eller annen måte? Har ikke lest noe om det, så om det ikke er mulig blir jeg oppriktig skuffet... har så mange gode minner fra RDR, der jeg lasso'et folk, slang dem på hesteryggen, og deretter gjorde alskens grufullheter med dem.

Endret av Mokko
Lenke til kommentar

 

Kan man putte tilfeldige mennesker i bagasjen/baksetet/slepe dem bak bilen/kidnappe på en eller annen måte? Har ikke lest noe om det, så om det ikke er mulig blir jeg oppriktig skuffet... har så mange gode minner fra RDR, der jeg lasso'et folk, slang dem på hesteryggen, og deretter gjorde alskens grufullheter med dem.

 

 

Ikke så vidt jeg vet, nei. Men man får jo taser senere i spillet så kanskje man kan tase de og plukke de opp da. Ellers kan man ta gisler/menneskelig skjold i noen missions

 

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Skjerpings. Så godt som alt man gjør i GTA er da et par stavsprang over på feil side av loven. Jeg synes det er morro å slenge uskyldige mennesker på togskinnene, eller å frakte dem langt uti ødemarka og se dem bli revet i filler av en flokk bjørner, jeg trodde da slike lyster var helt normale i spill som dette.

  • Liker 9
Lenke til kommentar

Skjerpings. Så godt som alt man gjør i GTA er da et par stavsprang over på feil side av loven. Jeg synes det er morro å slenge uskyldige mennesker på togskinnene, eller å frakte dem langt uti ødemarka og se dem bli revet i filler av en flokk bjørner, jeg trodde da slike lyster var helt normale i spill som dette.

 

Enig. GTA er GTA, spill er spill. Er jo nettopp derfor slike spill er så artige, fordi man kan gjøre ting som man aldri kunne gjort ellers...! Har selv mange gode minner fra RDR og lasso ;)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...