Gå til innhold

Den store tråden om Grand Theft Auto V


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

RDR er fremdeles mitt favorittspill.... ;)

Men tror nok GTA V kan forandre på det, var rockstar har lærr mye de siste årene...! :)

 

Vet ikke hva det går ut på engang, har bare fått med meg at det er en forkortelse for Red Dead Redemption..

 

Jeg kan jo nevne Forza 3, 4, RACE07; GTR Evolution så skjønner du mer hvilken spillsjanger jeg er overrepresentert i :p

Lenke til kommentar

Rimelig latterlig at noen bestiller fra Elkjøp for noen dager siden og hos de står det på min side at spillet er sendt, mens andre (meg) står fortsatt "Ordre under behandling" og jeg bestilte i juni! Burde vel være sånn at de som bestiller først, bør bli sendt ut først? Skjønner at de som bor litt mer utbys får tilsendt spillet før, men nå bør vel de fleste ha lært seg at sending av post tar 1 dag, maks 3 dager rundt om i Norge. Dermed står jeg ved det første jeg sa. Dritfaen....

Lenke til kommentar

Haha, morsomt og se folk så desperate og få spillet hjem :)

 

Heldigvis har Realm Reborn tatt vekk hypen fra GTA5 og gjort at jeg klarer og vente lengre.

 

Verste perioden jeg husker var Skyrim, de annonserte lansering datoen alt for tidlig. husker jeg hadde lyst og fryse meg ned som Cartman i South Park.

 

Det er ikke alltid lurt og stresse for mye på slike ting, for det kan ødelegge opplevelsen.

 

Det blir litt sånn, nå starter jeg spillet(lurer på hvordan nostalgia jeg vil ha av dette spillet) og så blir det helt blankt når gameplay kommer fram, hodet er så i 100 at man klarer ikke fatte hva man ser på skjermen,

nesten som når man ser en kjendis på gaten, det føles uvirkelig.

Lenke til kommentar

Tilbud på Lefdal på release, skal stå med døra på åpningstiden og håpe de faktiskt har de i butikken. Og ikke bare bruker det som lokkemat:)

 

Edit: Desuten har jeg nettopp startet Saints Row 3 så er ikke så gale om det er utsolgt. SR3 var oversakende bra med tanke på SR1.

Endret av GnilreG
  • Liker 1
Lenke til kommentar

 

Vet ikke hva det går ut på engang, har bare fått med meg at det er en forkortelse for Red Dead Redemption..

 

Jeg kan jo nevne Forza 3, 4, RACE07; GTR Evolution så skjønner du mer hvilken spillsjanger jeg er overrepresentert i :p

 

hehe.. Jaja... Hinter bare Western, i GTA stil og setting jeg... Med veldig bra framerate, og dynamikk, samt fantastisk skyting...! Tenker vi får oss et GTA spill, med dynamikken til RDR nå.. Grafikken til GTAIV og settingen til GTA SA!

 

Det lover VELDIG bra :)

Endret av Skipstrixxy
  • Liker 2
Lenke til kommentar

Tilbud på Lefdal på release, skal stå med døra på åpningstiden og håpe de faktiskt har de i butikken. Og ikke bare bruker det som lokkemat:)

 

Edit: Desuten har jeg nettopp startet Saints Row 3 så er ikke så gale om det er utsolgt. SR3 var oversakende bra med tanke på SR1.

Møtte opp syk ved lefdal før de åpna butikken når IV kom, så tenkte jeg skulle gjøre det samme nå for nostalgiens skyld.

 

Hvordan går det med de som har fått spillet? Lever det opp til hypen?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...