Gå til innhold

Den store tråden om Grand Theft Auto V


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Etter å ha sett BIG RKY sine videoer må jeg si spillet ser jæævlig bra ut!!! Har med vilje ikke sett på noen missions enda, for de vil jeg spille selv, men freeroam er greit, og det ser dritkult ut.

 

Nå gjenstår bare to dager med trøstespising, gråt, stirring ut av vinduet og fundering på meningen med livet før jeg selv kan spille

Endret av Audun0505
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Nei, men det får pc-eiere til å vifte med "min maskin er kraftigere enn din konsoll".

 

Har sett et par videoer nå, litt freeroam og et par av de første oppdragene (falt desverre for fristelsen her i kveld) og fy pokker som jeg gleder meg nå!!

 

Snakker ikke om hvem som er kraftigst her. Men kan ikke sammenlignes -yet- da GTA V ikke er lansert på PC ennå eller om det hele tatt blir det. Valgene er ikke mange hvis interesser er høy for GTA V.

Lenke til kommentar

Til meg jeg spiller GTA IV nå, til mer går det opp for meg hvor ræv skytingen i dette spillet egentlig er!

 

Helt enig. Spilte det litt her om dagen. Gadd ikke mer rett og slett. RDR og MP3 er så enormt mye bedre at jeg spilte heller litt av sistnevnte. På PC riktignok. Kommer til å bli enormt mye gaming i uken som kommer. Så drar jeg til Oslo en kort tur, men er tilbake seint dagen etterpå, og da er det mer gaming igjen. Aldri gledet meg så mye til et spill før. Jeg er faktisk sliten av å glede meg. Så rart som det høres ut.

  • Liker 2
Lenke til kommentar

 

Helt enig. Spilte det litt her om dagen. Gadd ikke mer rett og slett. RDR og MP3 er så enormt mye bedre at jeg spilte heller litt av sistnevnte. På PC riktignok. Kommer til å bli enormt mye gaming i uken som kommer. Så drar jeg til Oslo en kort tur, men er tilbake seint dagen etterpå, og da er det mer gaming igjen. Aldri gledet meg så mye til et spill før. Jeg er faktisk sliten av å glede meg. Så rart som det høres ut.

 

Enig. Det er som ... Et middels ok sandkasse-spill, med lite ting å gjøre... Som er dyppet i sirup.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Er jævlig irriterende at kjøringen i GTA V er en downgrade pga babyer som gråt fordi dem ikke kunne kjøre i 100 km i timen rundt et hjørne i gta iv.

 

Tror at all over, vil kjøringen i GTA V være mer realistisk enn hva den er i gta iv. Spiller GTA IV i skrivende stund (på konsoll) og jeg har vel aldri irritert meg så mye over kjøringen der, som jeg gjør nå.. Det føles ut som om at alle bilene veier 4 tonn, og den er enormt dårlig balansert, samtidig som den er treig (dyppet i surup)...

 

Alle som har kjørt fort før, in real life, vet at GTA IV stemmer VELDIG lite overens med virkeligheten. Jeg har kjørt to runder på Nurburgring i mitt liv i en rask bil... Så vet hvertfal litt hva jeg snakker om..... :p

 

Man skal runne en temmelig krapp sving (in real life), ekstremt fort for at kjøringen skal minne om den i GTA IV.... Hvertfal om man har en sportsbil med veldig godt veigrep.

Endret av Skipstrixxy
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...