Gå til innhold

Den store tråden om Grand Theft Auto V


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Merker at jeg gleder meg som en unge nå til spillet kommer ut, og da spesielt historiedelen av det. Eneste jeg er bekymret for, som flere påpeker her er kjøringen. Klarte ikke å dy meg for å se den, så i spoileren er det to gif animasjoner fra et annet forum. For meg virker kjøringen hvertfall ikke så ille. Hva synes dere?

 

 

 

 

 

De der er da fra en av de offisielle trailerne?

Lenke til kommentar

Merker at jeg gleder meg som en unge nå til spillet kommer ut, og da spesielt historiedelen av det. Eneste jeg er bekymret for, som flere påpeker her er kjøringen. Klarte ikke å dy meg for å se den, så i spoileren er det to gif animasjoner fra et annet forum. For meg virker kjøringen hvertfall ikke så ille. Hva synes dere?

 

 

 

 

 

Den andre gifen er akkuratt som jeg håper det blir, gleder meg som en unge. :p

Lenke til kommentar

Hvilke sjapper i Oslo har nattåpent i morra? Vet at gamestop Storo har. De påstod at det var liten sjangs å få tak i om man inne forhåndsbestilte (superselger...)

 

På spaceworld storo derimot sa de at det var forhåndsbestilt ca 50 gta på ps3. De fikk inn 160 til xbobx og 250 til ps3. Spaceworld storo har IKKE nattåpent ...

Lenke til kommentar

Merker at jeg gleder meg som en unge nå til spillet kommer ut, og da spesielt historiedelen av det. Eneste jeg er bekymret for, som flere påpeker her er kjøringen. Klarte ikke å dy meg for å se den, så i spoileren er det to gif animasjoner fra et annet forum. For meg virker kjøringen hvertfall ikke så ille. Hva synes dere?

 

 

 

 

Ser bra ut, ikke det inntrykket jeg fikk fra de lekkede gameplayene på youtube :p

Ble svært skeptisk når jeg så en kjørte i full fart og krasjet i en betonvegg med vilje, og han overlevde og slapp unna med bøyd panser :O GTA IV hadde man vært død for lengst.

Lenke til kommentar

Ser bra ut, ikke det inntrykket jeg fikk fra de lekkede gameplayene på youtube :p

Ble svært skeptisk når jeg så en kjørte i full fart og krasjet i en betonvegg med vilje, og han overlevde og slapp unna med bøyd panser :O GTA IV hadde man vært død for lengst.

 

Det var faktisk noen som prøvde det samme på GTA IV, med lik bil, fikk veldig likt resultat. :p

Lenke til kommentar

For meg virker kjøringen hvertfall ikke så ille. Hva synes dere?

 

 

Kjøringa er ikke ille, men jeg kjørte som Michael og da føles det litt "kantene" når du svinger, altså at det er veldig lett å svinge for langt eller for kort, for eksempel ved filbytte. Jeg måtte ofte rette opp bilen ved å svinge tilbake igjen, siden den går veldig til siden når man svinger.

 

Den er mye bedre enn SR, ihvertfall SR 3. Ikke tenk på kjøringa, den er ikke dårlig og du vil venne deg til den, 100% sikkert. Om du har spilt RDR så kan kanskje styringa sammenliknes litt med hvordan du styrer hest. I tillegg er det stor forskjell på hva slags bil du kjører, sånne "vanlige" biler føles verre enn sportsbiler.

 

Ellers, en ting som skuffet meg litt var at character-switch tok veldig lang tid. Lang og lang, alt er relativt, men i trailern så ser det ut som det tar 5-10 sek, mens det i realiteten tar 30 sek+.

Endret av Audun0505
  • Liker 2
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...