Gå til innhold

Den store tråden om Grand Theft Auto V

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Støvet er børstet av ps3'n igjen! Får lide seg igjennom noen timer GTA IV da, mens man venter heheh...

Noen som forresten har peiling på hvordan man sjekker status på hard drive? tnks

Skrevet

Må innrømme at det så sykt bra ut. Liker at det ikke er masse indikatorer i selve spillverdenen, men alt foregår på GPS'n. Da ser verden mer ren og realistisk ut. Skulle ønske flere spill gjorde dette!

Ser alt av leaks som finnes :D

Skrevet

Selv har jeg ikke forhåndsbestillt men når jeg er ferdig på jobb tirsdag kommer jeg til å raide alle butikker i nærheten til jeg finner et. Håper ikke det er så gale at de faktisk blir helt tom :p

Skrevet

Nå kan vi jo kose oss med å bla langt tilbake i tråden, da release enda var et år unna.. Alle tingene som ble diskutert, det vi håpet på skulle komme også videre.. Og tenk dere, nå er vi bare et par dager unna.

Skrevet

Tror jeg blir å kose meg med alle, men mest med Trevor! For en type :D

Må si det er den karakteren jeg liker best av det jeg har sett så langt. Elsker Jack Nicholson-gærning vibbene. Dersom dette var en film kunne det vel nesten ikke vært noen andre enn nettopp han som hadde klart å utføre rollen best.

Skrevet

Må si det er den karakteren jeg liker best av det jeg har sett så langt. Elsker Jack Nicholson-gærning vibbene. Dersom dette var en film kunne det vel nesten ikke vært noen andre enn nettopp han som hadde klart å utføre rollen best.

Ja, for 20 år siden :p

• Liker 2
Skrevet (endret)

Jack Nicholson (20 år yngre) som Trevor! Og kanskje Tracy Morgan eller Martin Lawrence som Franklin!

Usikker på hvem jeg vil ha som Michael.

Ice Cube som Franklin.

En yngre versjon av Ray Liotta, Michael Madsen, eller Robert De Niro.

Endret av Orwandel
Skrevet

Noen som vet hvordan det social crewet fungerer når man starter opp spillet, om det er innlogging ala sånne EA id osv, sånn at jeg ser hvem som er på fra crewet eller kommer det med online biten senere

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...