Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

[Løst]Hvorfor lys under sex?

Sacho_chan

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hva er egentlig vitsen med å ha lyse på under sex?

Det er liksom greit å ha det på av og til for å se hva man driver med og evt når man skal ta på en kondom, men elrs liksom så har man jo for det meste øynene igjen og nyter.

Dette gjelder ikke alle, det vet jeg.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Err, må nok si meg enig med Haraldson. Med mindre man av en eller annen grunn har sex med noen som er stygg så er det jo bare kjekt med lyset på. Om man har dama på topp for eksempel så er det jo bare positivt å nyte synet.

Skrevet

Menn flest liker etter sigende det visuelle ved "akten". Så hvorfor skulle man ønske å slå av lyset? Med mindre man gjør som trådstarter og har øynene igjen. Hver sin smak.

Skrevet (endret)

Fordi man blir mere kåt av å se dama såklart. Hvis man digger puppene hennes eller å se ansiktet, eller vaginaen hennes når hun nyter sexen, har man lyset på. Ser ingen som helst grunn til å gjemme seg bort med mindre du hater kroppen din eller kroppen til partneren din.

Evt hvis du syns sex er noe syndig og tabubelagt og ekkelt og vil gjemme dere helt bort mens dere gjør det med hverandre. Noe som må være den sykeste dobbeltmoralen ever. Eller kanskje du liker å bare dyppe han inn i 2 minutter, komme og rulle over og sove med en gang?

Endret av Bytex
Skrevet
Stygg dame=lys av, Pen dame=lys på. Foretrekker å ha litt dimmet lys så man ser litt. Ikke noe som er mer pirrende enn det.

Eventuelt trekke papp-pose over hue på dama.

Skrevet
Stygg dame=lys av, Pen dame=lys på. Foretrekker å ha litt dimmet lys så man ser litt. Ikke noe som er mer pirrende enn det.

Eventuelt trekke papp-pose over hue på dama.

Da kvæl du jo dama Oo

Skrevet

Selv så foretrekker jeg lyset på fordi jeg nyter den visuelle delen av sexen også.

Men har man et bekmørkt rom så kan det også være gøy noen ganger. Som et alternativ til bind for øynene.

Skrevet
Selv så foretrekker jeg lyset på fordi jeg nyter den visuelle delen av sexen også.

Men har man et bekmørkt rom så kan det også være gøy noen ganger. Som et alternativ til bind for øynene.

Enig

Skrevet

Stiller meg også bak denne. Kunne aldri tenkt meg å skru av lyset når jeg har en så nyyydelig kjæreste :love:

Tror også at man kan vende det inn i en negativ trend om man gjør det for vane å skru av lyset. Altså at det da blir vanskelig å føle seg komfortabel å ha sex med lyset på. Er man usikker og litt ukomfortabel med sin egen kropp, så tror jeg ikke det å skru av lyset vil være en god løsning. Man skyver på en måte bare problemet under teppe da og det blir bare et enda større problem.

Skrevet

Lys av/på er alt etter humøret. Men siden jeg primært kommuniserer på tegnspråk er det fordel å ha på lyset :p Men det å skru av kan være spennende det også. Å bare føle seg frem, fokusere mer på det fysiske enn det visuelle. Men ikke HVER gang. Er jo en nytelse i seg selv å bare se den andre personen man holder på med.

Skrevet

Lys skal helst på for min del. Øyekontakt er viktig, man ser at jenta er heit og jeg liker å ha muligheten til å lese kroppsspråk under akten, siden jeg da kan gi henne akkurat det hun ønsker :)

Skrevet

For at man skal se hva man kommer hjem med fra fest... :roll:

Det har vel mer med det at enkelte folk, da særlig menn, finner det opphissende å ha sex med lyset på da de blir tilfredsstilt av å se en naken kvinne. Går utifra at det samme gjelder for en kvinne?

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...