Gå til innhold

[PS3][FIFA10] FIFA SuperCup X (2)


steen_jadd

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Jeg kan bare bekrefte det steen_jadd sier, jeg er relativt mye mer online på PSN enn her.

 

Kan forresten spille både i dag og i morra, sannsynligvis etter klokken 5, og iallefall etter klokken halv 8. Bare si ifra når det passer, og PM meg gjerne i god tid. :)

 

Samme gjelder forøvrig Autzen89, har ikke vært på PSN på ei uke eller noe slikt. :(

 

(Og ja, jeg er norsk ;p)

 

Fint, men jeg vet ikke om eller når jeg kan spille i kveld. Men kan garantert spille etter klokka halv 5 en gang i morgen.

Lenke til kommentar

Du oppførte deg som en tosk lenge før du sluttet å styre spillerne dine.

 

@Steen_jadd: Hadde det vært opp til meg, så blir spillere som haddis og folk med lignende oppførsel utestengt fra fremtidige cuper. Det ødelegger rett og slett hele moroa med folk som slutter å spille eller bare jakter røde kort fordi man ligger under.

Lenke til kommentar
Du oppførte deg som en tosk lenge før du sluttet å styre spillerne dine.

 

@Steen_jadd: Hadde det vært opp til meg, så blir spillere som haddis og folk med lignende oppførsel utestengt fra fremtidige cuper. Det ødelegger rett og slett hele moroa med folk som slutter å spille eller bare jakter røde kort fordi man ligger under.

Hva er så problemet? min kontroll gikk i stykker, prøvd å spille med kun sklitakklinger, ingen mulighet til å skyte eller sentre. Jeg prøvd vertfall... skulle jeg heller quitet? Jeg sa i fra her i tråden før kampen var ferdig.

Lenke til kommentar

Ettersom Haddis har trukket seg fra cupen strykes alle kamper som haddis har spilt. Om jeg ikke tar helt feil så er det da kun spilt to kamper i denne gruppa. Korriger meg om jeg tar feil.

 

Som Lilleru sier er det veldig irriterende når spillere går inn for å "ødelegge" kamper som de taper stort. Heldigvis har ikke dette vært et problem tidligere. Flere spillere har opplevd stygge sifre, men tatt det med et smil. Cupen arrangeres tross alt for morro skyld. Det vil uansett være galt av meg å kaste ut en spiller fordi spilleren har spilt ødeleggende i to kamper. Spesiellt med tanke på at slike spillere ikke gjør noe ulovlig. Det er helt klart frustrerende å spille mot slik motstand. Men igjen, det er ikke ulovlig. Spillerne får sin straff gjennom kort og frispark imot. Jeg ønsker egentlig ikke å lage noe stor diskusjon ut av dette ettersom cupen har gått sin gang over lang tid nå uten at dette har vært et problem. Jeg velger å tro at dette var et engangstilfelle. Regner med at alle ønsker å spille kampene i god sportsånd. Hvis flere melder om slike problemer får jeg heller lage en regel som sier at slik spill er ulovlig i denne cupen. Noe jeg mener skal være helt unødvendig å gjøre.

Lenke til kommentar
Steen_Jadd: Var rett stolt jeg når jeg reduserte til 1-10 (?) i den ene kampen. :D

Du fikk til mer offensivt i den andre kampen enn i den første. Var mer overrasket over at du scoret i den første hvor du bare såvidt var i nærheten av 16-meteren min. I den andre kampen spilte jeg som sagt med tre bak i en ultraoffensiv taktikk. Ble dermed mer rot enn nødvendig for min del. Med litt mer flaks kunne du ha puttet et par til.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...