Gå til innhold

[PS3][FIFA10] FIFA SuperCup X (2)


steen_jadd

Anbefalte innlegg

si ifra om dette her da steen!

Er da ikke min oppgave å sende ut invitasjoner til alle. Så vidt jeg husker pleier jeg alltid å poste link til neste cup i det en cup blir avsluttet :hmm: Ettersom du var med på forrige cup antar jeg at du har sett linken til denne cupen. Om du ikke har lest den posten har du rett og slett deg selv å takke.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
hehe, surpomp? ;)

Ikke ment som noe surt svar. Svarer generelt. Har skjedd så sinsykt mange ganger at folk kommer inn i løpet av en cup og er overrasket over at cupen har startet uten dem. Hva forventer egentlig folk? At cupen skal utsettes til de selv besøker forumet igjen? Sier seg selv at når en cupen avsluttes så starter en ny cup opp.

Endret av steen_jadd
Lenke til kommentar
men jeg ville jo spille den andre serien hver dag, men du kunne aldri. så hadde det jo gått ann å bare sendt en melding på psn til meg, men ser at du har slettet meg, så jeg må tydeligvis ha gjort deg noe.

Du er ikke alene om å bli slette. Nesten alle jeg spiller mot i supercupen legger meg til som venn. Etter kampen så sletter jeg dem :p Orker ikke å få meldinger om alle som logger av og på PSN i et sett. Spesiellt ikke folk jeg ikke snakker med til vanlig. Jeg slettet deg fordi du ikke er med i klubblaget lengre.

 

Jeg er klar over at du i den forrige cupen ønsket å spille flere ganger. Jeg har tidligere selv tatt kritikk for å ikke ha vært aktiv nok. Synes denne diskusjonen tar en litt uheldig vendig, legger dermed diskusjonen død. Ønsker du å diskutere videre kan vi ta det på PM.

Endret av steen_jadd
Lenke til kommentar
Når kan du spille PSV? Ser du er pålogget på forumet en gang i blant, men ser aldri at du kommer inn i tråden å poster når du kan spille. Jeg aner overhode ikke når du har tid. Selv kan jeg tidlig på kvelden i dag, og så og si i hele morgen.

 

Siste der høres bra ut, jeg har hele morradagen jeg også. Jeg beklager litt krass oppdatering fra min side.

Lenke til kommentar
Når kan du spille PSV? Ser du er pålogget på forumet en gang i blant, men ser aldri at du kommer inn i tråden å poster når du kan spille. Jeg aner overhode ikke når du har tid. Selv kan jeg tidlig på kvelden i dag, og så og si i hele morgen.

 

Siste der høres bra ut, jeg har hele morradagen jeg også. Jeg beklager litt krass oppdatering fra min side.

Er ikke så farlig at du ikke har oppdatert så mye. Er jo ennå ei uke til fristen går ut. Da prøver vi å få til noe i morgen. Ser for meg at jeg er på PCen store deler av dagen. Er bare å poste når du har tid.

Endret av steen_jadd
Lenke til kommentar
Da har jeg nettopp fått en fotballeksjon av steen_jadd.

 

Persfival 1-5 steen_jadd

Persfival 1-11 steen_jadd

 

Autzen89 og z1ndr3, si gjerne ifra når dere kan spille.

Var egentlig to merkelige kamper satt opp mot hverandre. I første kamp har jeg kontroll, og er veldig effektiv forran mål. I andre kamp, selv om resultatet tilsier noe annet, var jeg horribelt inneffektiv :p Fant ut at jeg skulle gå ut i en ultra offensiv 3-4-3 formasjon bare for morro skyld. Skapte utrolig mye, 27 skudd totalt. Ettersom så og si alle skuddene var 100% sjanser hadde det vært morro med mer enn de elleve målene jeg til slutt endte på :p

 

Takker for kampene, var to underholdene kamper :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...