Gå til innhold

[PS3][FIFA10] FIFA SuperCup X (2)


steen_jadd

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

I morgen går fristen for å få spilt kampene i gruppespillet ut. Ser at det er spesielt mange kamper som mangler i gruppe C og D. Jeg ønsker i utgangspunktet ikke å utsette fristen ettersom det ikke har vært gjort noe hederlig forsøk på å få spilt kampene til nå. Det vil si at jeg trekker 1/4-finalene i morgen uansett hvor mange kamper som måtte gjenstå. Hvis det skulle vise seg at uspilte kamper vil bli avgjørende for hvem som går videre vil jeg ta en avgjørelse på hvem som skal gå videre basert på hvem som har vært mest aktiv i løpet av de to ukene gruppespillet har pågått.

Lenke til kommentar

Haha, surt for meg den siste. Hadde knepet 2.plassen om jeg hadde klart å holde 1-0 i den andre kampen. :wee:

 

Tror det er mye grunnleggende jeg ikke helt har skjønt, som f.ex hvordan sette folk i offside og lignende. Har ikke kjørt en eneste finte heller i noen av kampene jeg har spilt, tenker ikke på det engang. Merker at det er mye som funka i '02 som ikke funker i '10.

 

"Neste år". (*hirr*)

 

Edit:

steen_jadd: Var mitt niende strake tap siden jeg begynte å spille online og min første kamp noensinne med Argentina. Merker at det går noe bedre nå, føler jeg har vært på høyde med både Autzen og Sindre, selv om jeg (også) sliter i å omsette sjanser.

Endret av PSV
Lenke til kommentar
Autzen89 2-1 Persfival

Autzen89 2-3 Persfival

 

Forholdsvis jevnt egentlig. Litt heldig med den siste der. :wee:

 

Takk for kampene. Var veldig moro siden vi begge spilte ganske jevnt. Var vittig at vi tilsammen hadde hatt 3 skudd i tverra etter 15min spill i en av kampene.

 

Og i den siste kampen som du vant, utrolig hvordan du innkasserte sjansene dine i den første omgangen. Du scorte vel på første og tredje skudd på mål. Det andre skuddet smalt i tverra, ned på streken, og så ut. Jeg var helt sikker på at den også gikk inn, så ble veldig overrasket når den spratt ut :p

Lenke til kommentar
jeg jobber til 23 imorra, gi oss ut søndagen steen! de folka i min gruppe er jo ikke våken!

Jeg får vel utsette fristen til i morgen. Liker det ikke. Spesiellt med tanke på at det kun har blitt spilt en eneste kamp i dag. Det har ikke vært gjort store forsøk på å få spilt kamper heller. I morgen trekker jeg kvartfinale uansett hvilke grunner folk har for å ikke ha spilt ferdig kampene.

Lenke til kommentar

En oppsummering i hvordan det står til i de forskjellige gruppene:

 

Gruppe A:

Aunrom og Tc47 er videre til neste runde. 3. og 4. plassen trenger ikke spille sine kamper om de ikke ønsker. Minner om at det deles ut seedingpoeng til tredjeplassen.

 

Gruppe B:

Gruppen er ferdigspilt. Steen_Jadd og Sindre er videre til neste runde.

 

Gruppe C:

Esbinho har ikke spilt noen kamper så langt. Dvs. at med mindre Esbinho spiller alle sine kamper i dag så vil ikke hans bidrag være tellende. Altså, hvis esbinho f.eks. spiller to kamper så vil disse kampene strykes når det skal avgjøres hvem som går videre til neste runde.

Slik tabellen er nå vil Nextlivee og Fontastic gå videre. Minner om at hvis to lag ender på samme poengsum så vil innbyrdes oppgjør være tellende. Dvs. at PgNabbi må ta flere poeng enn Fontastic om det skal bli avansement.

 

Gruppe D:

Det er denne gruppa som skaper hodebry for mitt vedkommende. Er spilt minimalt med kamper. Hadis har tidligere trukket seg fra gruppa, dermed skal det kun spilles totalt fire kamper per spille. Så langt er Lilleru videre med seks poeng ettersom Loke15 selv med to seiere mot Kriss ikke kan ta igjen Lilleru pga. innbyrdes oppgjør.

Det som skaper hodebry for meg er hvem som skal gå videre dersom det ikke blir spilt flere kamper. Jeg vet ikke hvem som skal gå videre av Kriss og Loke15. Skal jeg sende videre sissteplassen? Eller skal jeg sende videre en som ikke har spilt en eneste kamp? Er klar over at Kriss har spilt mot Hadis, men det har tross alt de andre to i gruppa gjort også. Problemet her igjen er at Loke15 tapte mot Hadis, noe Kriss ikke gjorde. Jeg er som sagt midt oppi et dilemma. Vær så snill å få spilt kampene deres i dag :p

post-142804-1257682328.jpg

Endret av steen_jadd
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...