Gå til innhold

[PS3][FIFA10] FIFA SuperCup X (2)


steen_jadd

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Det var det. Utrolig jevnspilt. Ser på statistikk nå.

 

tc - steen

 

goals 3 2

 

shots 7 9

 

shots on target 6 6

 

possession 50 50 (!)

 

tackles 9 9 (haha)

 

fouls 4 1 (:p)

 

corners 1 1

 

Var småredd når du fikk corner og VDS kom opp på slutten. Var litt deilig å få klarert den ja. :)

Lenke til kommentar
Det var det. Utrolig jevnspilt. Ser på statistikk nå.

 

tc - steen

 

goals 3 2

 

shots 7 9

 

shots on target 6 6

 

possession 50 50 (!)

 

tackles 9 9 (haha)

 

fouls 4 1 (:p)

 

corners 1 1

 

Var småredd når du fikk corner og VDS kom opp på slutten. Var litt deilig å få klarert den ja. :)

Ble en litt merkelig kamp. Jeg var dritnervøs i begynnelsen, og spilte således. Endte etter hvert med at jeg fant "koden" for hvordan å skape sjanser. Etter at jeg begynner å ta litt over spillet så scorer du :p Jeg tar etter hvert flere sjanser og det åpner seg rom bakover. Kampen ble preget av dette synes jeg. Jeg spilte bra offensivt men tok ikke var på de store sjansene jeg spilte meg til. Bakover sto jeg høyt i håp om å legge press på deg. Skal ikke si noe på at du vant. Det ble som det alltid blir når vi to spiller. Helt jevnt og høyst dramatisk :p Som regel 50-50 på hvem som går seirende ut.

Endret av steen_jadd
Lenke til kommentar

Helt korrekt. Jeg var også jævlig nervøs i begynnelsen, haha. Tror ikke noen av oss ville slippe inn og derfor ble det litt sånn "experimenting" på begynnelsen. Merket at jeg scorer når du begynte å true litt mer, og det var en deilig følelse. Ja, du fant en måte å skaffe noen sjanser på men du klarte ikke helt å plassere skuddene, gikk jo rett på keeperen, de fleste. :confused:

 

Merket du prøvde å legge mye press på meg når jeg var i angrep, og det funket jo ikke helt på 2-0 målet når Messi får gå helt alene på høyre når du kommer ut med Evra og prøvde å stoppe spillet nesten i sentrale midtbanen. Og da var det lett å slå gjennom til han også ned til Xavi og inn.

 

Hehe ja, du kunne også lett vunnet om du hadde klart å finne en måte å ta et par av de sjansene du lagde. Ingen av oss kunne ha vunnet ufortjent, og det er jo godt. Var sykt jevnt og drama hele veien (når jeg scorte 3-1 målet visste jeg at det var det som kom til å bli avgjørende siden jeg bare visste du ville score en til i de 5-6 min som var igjen). Ble jo til og med en corner rett mot slutten bare for å øke dramanivået enda mer! Er ofte sånn når vi spiller ja. Spennende som faen men kanskje litt for spennende. :p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...