Gå til innhold
Spørsmål om helse? Still spørsmål anonymt her ×
Husk at de som svarer ikke nødvendigvis er helsefaglig personell. Ta kontakt med fastlege ved bekymringer!

Jeg slutter å bite negler - blir du med?


jahas

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Apapap! :nei:

 

Kan være ganske vanskelig. Har faktisk holdt ut en månede av gangen før, men så begynner jeg selvfølgelig. Er deilig å klippe neglene.

Har brukt en gjennomsiktig neglelakk før, sånn at neglene blir hardere. Det fungerte ganske bra.

 

Nå trenger jeg negler, så kan bare ikke bite. Trenger de til å åpne alle lukene på telefonen. Feks for å sette i ladern :)

 

Og husk: Går det en negl, så går det gjerne 9 til.

Endret av Jompa.
Lenke til kommentar
Faen! Fører hånda opp til munnen hele tiden, det kreves stor styrke for å la være :cry:

 

Ikke sant?? Som oftest gjør jeg det helt uten å tenke over det og tar meg selv i å ha en finger i kjeften. Men ofte er det syyykt fristende og vanskelig å la være også.. Agh. Det er vanskelig å slutte å bite.

Lenke til kommentar
Har bitt masse i dag, dessverre. Rett og slett umulig. Er jeg den eneste som biter huden også, btw? Grusomt ekkelt, men uvane er uvane. Må få tak i den Go'negl eller hva den heter. Jeg er dømt til å ha mareritt-fingre for resten av livet om jeg ikke tar meg selv i nakken snart.

 

Hehe. Biter huden jeg også. Det gjør at jeg ikke blir gal, må ha noe å tygge på... Kan kjøpe en biteleke!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...