Gå til innhold
Spørsmål om helse? Still spørsmål anonymt her ×
Husk at de som svarer ikke nødvendigvis er helsefaglig personell. Ta kontakt med fastlege ved bekymringer!

Jeg slutter å bite negler - blir du med?


jahas

Anbefalte innlegg

Har bitt masse i dag, dessverre. Rett og slett umulig. Er jeg den eneste som biter huden også, btw?

Niks det er du ikke. Jeg også. Ser helt jævlig ut hvis man har stått lenge i dusjen og fingrene har blitt skrukkete. Da ser man der man har bitt av osv.. Nasty greier. Tenkt over det? :p

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Jeg er med på denne, sammen kan vi gjøre det!

 

Jeg tapte :(

Oh shit, og du som var så godt i gang nå! Jeg tenker på datoen fra 19 til 28 :) Satt du i egne tanker og så var det gjort da, eller er det sånn at det er litt godt å harve over alle fingrene når du først er i gang?

 

Skal ikke leke psykolog, men det er sikkert mulig for deg å sette ny "pærs" igjen. :thumbup:

Lenke til kommentar

Jeg er med! Har bitt siden jeg ble født, er nå 24 år. Det er grusomt stygt, vil aldri vise hendene mine til noen og har så lyst å ha neglelakk i kule farger på.

 

Klarer å la lillefingrene og ringfingrene være, men resten er umulig. Tomlene er verst, de har blitt "bitefingrene" mine.

 

Takk og pris for at jeg fant denne tråden, nå skal jeg klare det :) Har ikke bitt i dag enda.

 

20 minutter etter at jeg skrev denne posten tok jeg meg i å ha tommelen i munnen. Men rakk å slutte før jeg bet av noe. Steike, dette blir hardt!

Endret av Emily85
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...