Gå til innhold
Spørsmål om helse? Still spørsmål anonymt her ×
Husk at de som svarer ikke nødvendigvis er helsefaglig personell. Ta kontakt med fastlege ved bekymringer!

Jeg slutter å bite negler - blir du med?


jahas

Anbefalte innlegg

Først vil jeg takke for den gode responsen! Nyt den siste uka, det blir den siste med deilig neglebiting. Jeg kommer til å oppdatere førsteinnlegget med både min logg, og deres. Kom gjerne med tips på ting jeg kan ha med, og ikke minst en straff vi kan bruke mot oss selv i svake øyeblikk. Snart er det bare 6 dager igjen, jeg gruer meg :p

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

hvorfor skal dere slutte?

 

jeg har selv sluttet flere ganger før, men det går ikke lang tid før jeg ikke gidder mer fordi det ender med at jeg bruker flere timer hver dag med tannpirkere for å rengjøre under neglene. skal jo ingen ting til før det samler seg all slags mulig shait under der. i tillegg føler jeg ikke helt funksjonaliteten av neglene. I allefall tåneglene, de burde vært avskaffet for lenge siden.

 

Hva skal man med negler?

Lenke til kommentar

Vert morsomt og vert med, men eg bitar ikkje negler :D

 

hvorfor skal dere slutte?

 

jeg har selv sluttet flere ganger før, men det går ikke lang tid før jeg ikke gidder mer fordi det ender med at jeg bruker flere timer hver dag med tannpirkere for å rengjøre under neglene. skal jo ingen ting til før det samler seg all slags mulig shait under der. i tillegg føler jeg ikke helt funksjonaliteten av neglene. I allefall tåneglene, de burde vært avskaffet for lenge siden.

 

Hva skal man med negler?

Biter du neglene på tåna og du :nei:

Lenke til kommentar
Biter du neglene på tåna og du :nei:

 

nei jeg biter ikke tånegler, jeg klipper de. Jeg ser bare ikke hva jeg skal med de. Jeg mener at de har absolutt null nytteverdi og at de er ekkel, og derfor mener jeg at de ikke burde vært der i det hele tatt. Det er i allefall det jeg føler. Hva bruker du dine tånegler til?

 

edit: sorry for offtopic... Sigurdl, vi får heller ta den diskusjonen i en annen tråd.

 

Men jeg vil likevel vite hvorfor man skal slutte å bite negler :)

Endret av Musty
Lenke til kommentar
Biter du neglene på tåna og du :nei:

 

nei jeg biter ikke tånegler, jeg klipper de. Jeg ser bare ikke hva jeg skal med de. Jeg mener at de har absolutt null nytteverdi og at de er ekkel, og derfor mener jeg at de ikke burde vært der i det hele tatt. Det er i allefall det jeg føler. Hva bruker du dine tånegler til?

 

edit: sorry for offtopic... Sigurdl, vi får heller ta den diskusjonen i en annen tråd.

 

Men jeg vil likevel vite hvorfor man skal slutte å bite negler :)

 

Fordi det ser helt jævli ut

Fordi modern har påpekt det det siste tiår

Fordi jenter har kommentert det

Fordi jeg har lyst til å prøve hvordan det er å klippe fingernegler

 

Mulig du vil sitte på din høye hest, men vi andre er uenige. Vi skammer oss. Vi ser ned i gulvet når vi er på butikken, vi holder oss inne om kveldene, alt fordi vi er flaue over neglebitingen. At du er av en annen oppfattning er din sak, sammen skal vi andre skaffe oss et nytt liv. Du kan delta om tørr, jeg tror bare du er redd.

 

Edit: Er du lei av skitt under neglene burde du kanskje begynne å bruke dopapir?

Endret av jj_89
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...