Gå til innhold

Secret Santa 2009 - Gi en julegave til en forumbruker!


Latias

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+5132
Æsj! Jeg kjører forbi det kommuneskiltet hver dag når jeg skal på jobb. Ufint av dere å minne meg på jobb på en dag som dette.

Sorry, det kom opp når jeg googla etter grantre, og jeg synes det passa bedre. :p

 

Hmm.. jeg får vise meg litt ekstra frem neste gang da. D:

Du får gjøre det :wee:

Endret av Slettet+5132
Lenke til kommentar

Når får vi vite hvem gir hvem? :)

 

For min del fikk jeg the hobbits på engelsk, fyfaen. Det ble jeg veldig glad for, flott gave! :) Tusen takk skal du ha.

 

 

Faen, bør egentlig ikke si dette her. Men pokker heller, skrev jeg DIG?!? Huff, dumme meg som var stressa med gaven :p

Endret av Fox
Lenke til kommentar

Jeg lurer veldig på hva som er tanken bak å sende meg sesong 1 av House. Kanskje det er fordi jeg er en kranglefant og litt påståelig, akkurat som doktoren selv. Eller kanskje det er fordi jeg henger en del i helsedelen av forumet. Kanskje er det fordi jeg en gang sa at jeg likte intelektuelle og litt utrivelige menn. Mest sannsynlig er det fordi House er en fet serie, som jeg har vært ivrig fan av i mange år, og endelig kan skryte av å ha i lovlig format. :wee:

 

Og ja, jeg dør av nysgjerrighet, og må faktisk insistere på at min SS avsløres før eller siden. Basta!

Lenke til kommentar

Tusen takk, Secret Santaen min! Fikk en presskanne og noe smågodt. :D Om jeg skal gjette, tipper jeg det er Kanin33 (på grunn av kaninen som var tegnet på brevet jeg fikk).

 

Jeg er glad for at mitt nissebarn ble glad for gaven - det var det beste jeg kunne finne (og jeg hadde selv blitt glad for det). Den ene tingen som lå i gaven stusser du sikkert litt på. Jeg ble inspirert av et av tipsene her: http://www.nettavisen.no/tjenester/article2755324.ece

Lenke til kommentar

Er jo nesten ikke mulig å få med seg hva folk får her nå jo. Bare QQ om "hvem er min SS?", trodde det ble sagt at listen over SS ble lagt ut i løpet av uken?

 

Jeg for en synes det forsøpler tråden noe, men jeg får vel bare titte innom og se hvilken reaksjon min gave gav, og ellers gi beng i tråden.

Lenke til kommentar
Er jo nesten ikke mulig å få med seg hva folk får her nå jo. Bare QQ om "hvem er min SS?", trodde det ble sagt at listen over SS ble lagt ut i løpet av uken?

 

Jeg for en synes det forsøpler tråden noe, men jeg får vel bare titte innom og se hvilken reaksjon min gave gav, og ellers gi beng i tråden.

Fælt så negative vi skulle være i dag da. Ingen tvinger deg til å lese de postene. Dersom folk vil vite hvem som var deres SS så bør de få lov til det uten at folk skal sutre over hvor forferdelig det er.

 

Vær glad og vær i julestemning :)

Lenke til kommentar
Jeg lurer veldig på hva som er tanken bak å sende meg sesong 1 av House. Kanskje det er fordi jeg er en kranglefant og litt påståelig, akkurat som doktoren selv. Eller kanskje det er fordi jeg henger en del i helsedelen av forumet. Kanskje er det fordi jeg en gang sa at jeg likte intelektuelle og litt utrivelige menn. Mest sannsynlig er det fordi House er en fet serie, som jeg har vært ivrig fan av i mange år, og endelig kan skryte av å ha i lovlig format. :wee:

 

Og ja, jeg dør av nysgjerrighet, og må faktisk insistere på at min SS avsløres før eller siden. Basta!

Jeg vet hvem det er!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...