Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Utro i syden, hva nå?


Gjest vilbaredø

Anbefalte innlegg

Gjest vilbaredø

har vert en uke i syden nå sammen med tre venninner. har vert sammen med en fyr i over 5 år nå. tingen er at når jeg og jentene dro ut på byen i syden, var det mange som var interesserte og det var spesielt en. jeg hang sammen med han. jeg var drittfull.. jeg ble med opp på kontoret hans der han jobbet en kveld og hadde sex i 1 min før han kom. jeg var drittfull. jeg angrer som faen. jeg vil bare glemme det. kan ikke miste han jeg elsker. hva faen gjør jeg nå?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Tror du venninnene dine sladrer? I så fall forteller du det.

Om du vet de holder tett så gjør du det samme. Jeg ville heller vært uvitende, om enn naivt uvitende. (Kommer sikkert til å få pepper for dette. :p )

Men tror du at det kan komme frem så er det best at det kommer fra deg og ikke noen andre.

Lenke til kommentar

Du har 2 valg, tie som Lars sier (da er du avhengig av venninene dine) eller du kan fortelle om det og håpe på at han vil tilgi det. Det beste hadde egentlig vært om du fortalte han det selv om det er forferdelig dumt pga det kan fort tære på forholdet om du har en så tung hemmelighet og du aldri kan snakke om det igjen.

Lenke til kommentar

ingen vet det. helt hemmelig. det tærer ikke akkurat, men jeg er redd for at det skal gjøre det. vil bare helst glemme det. tingen er at jeg er ikke en sånn person i det hele tatt. helt utrolig at jeg kunne bare... gjøre det. ser ikke på d som noe. d varte 1 min. ingenting. altså.. er så lost, vil bare glemme hele dritten! betyr null niks for meg. eneste er at jeg er jævli skuffa over meg selv. vil bare spole tilbake tida.

Lenke til kommentar

Nå har ikke jeg erfaring med å være utro, men jeg har opplevd å være på den andre siden. Den som har blitt vært utro mot. Og jeg tror det vil tære mer på forholdet å få vite dette enn det vil gjøre å måtte bære på denne hemmeligheten.

Siden jeg ikke har vært på begge sider så er det litt vanskelig å si sikkert da.

Endret av L4r5
Lenke til kommentar

det har jeg virkelig. herregud... men jeg vil virkelig bare glemme.. men er så redd for å ikke gjøre det. jeg er en så utrolig snill og ikke SLIK i det hele tatt-person og jeg kan ikke miste ham! er jeg ett monster for det? han kommer til å slå opp med meg viss jeg sier det. han har sagt det selv.

Lenke til kommentar

I henhold til retningslinjene §1. Innleggets Innhold, påpekes det at innlegget ikke skal inneholde overdreven bruk av smilies, store bokstaver eller andre tegn er da dette er forbudt. Korte, unødvendige innlegg kun egnet til å øke brukerens antall innlegg regnes som uønsket og kan straffes ved grove tilfeller. I henhold til retningslinjene ble '3' innlegg slettet fra tråden.

 

Reaksjoner på moderering går som alltid via "Personlig Melding".

 

4549441574a.gif

Lenke til kommentar

jeg vil fortelle ham det, trust me.. men på en måte ikke heller. jeg er bare så jævli skuffa over meg selv at jeg kunne trosse mine egne grenser.. jeg mener det virkelig, jeg er jævli jævli skuffa. Jeg vil ikke såre ham.. jeg vil heller vite at jeg har såret ham og leve videre med å gjøre ham lykkelig.. og skjule det stygge jeg har gjort. Han kan stole på meg.. jeg kommer aldri til å gjøre det igjen, aldri.

Lenke til kommentar

Hmm, du har satt deg opp i en vanskelig person må jeg si. Det hele blir ekstra vanskelig siden han har sagt til deg at "hvis du er utro, slår jeg opp", og det virker som du er en omtenksom/sympatisk person. Spørsmålet er om du orker/greier å holde på denne særdeles tunge hemmligheten mellom et helt liv med ham!

 

Lykke til :)

Lenke til kommentar

Dropp å fortell det, kommer nesten garantert til å skape problemer for dere en stund fremover om ikke det blir slutt også. Du angrer og det er egentlig det viktigste, og jeg håper for din egen del at det ikke skjer igjen. Alle kan gjøre feil, spessielt i fylla. De som sier at man alltid har kontroll og gjør det man faktisk vil i fylla har ikke peiling på hva de prater om. Kanskje noen er sånn, men jeg har til tider ikke kontroll i det hele tatt i fylla og har gjort ting jeg ikke skjønner bære av hvorfor jeg har gjort. Ikke akkurat hvert utro, men andre slemme ting som jeg ikke tjener på eller har noen mening i det hele tatt.

Lenke til kommentar
Dropp å fortell det, kommer nesten garantert til å skape problemer for dere en stund fremover om ikke det blir slutt også. Du angrer og det er egentlig det viktigste, og jeg håper for din egen del at det ikke skjer igjen. Alle kan gjøre feil, spessielt i fylla. De som sier at man alltid har kontroll og gjør det man faktisk vil i fylla har ikke peiling på hva de prater om. Kanskje noen er sånn, men jeg har til tider ikke kontroll i det hele tatt i fylla og har gjort ting jeg ikke skjønner bære av hvorfor jeg har gjort. Ikke akkurat hvert utro, men andre slemme ting som jeg ikke tjener på eller har noen mening i det hele tatt.

 

Så har det seg jo slik at din etiske problemstilling ikke holder stand. Hvis man vet at man er kapabel til å gjøre mye ukontrollert i fylla, da bør man rett og slett ikke bli såpas full.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...