Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Utro i syden, hva nå?


Gjest vilbaredø

Anbefalte innlegg

Man skal egentlig ikke bli sjarmert av andre gutter mens man har kjæreste, men både du og jeg vet at det er sånn som hender en gang i blant.

 

 

Hva er galt av å bli sjarmert av andre mens man har kjæreste?

 

 

Det kommer an på hva man legger i ordet "sjarmert". For meg så er det en slags begynnende forelskelse, og selv om det er deilig så kan det være en trussel mot et forhold som man egentlig trives utrolig godt i. Også har det litt med moral å gjøre - at man bare skal ønske å være kjæreste med kjæresten, og ingen andre. Noe som ikke fungerer i praksis, men det kan være greit en gang i blant å tenke over at man egentlig ikke skal bli sjarmert av andre. Hvis du skjønner :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Dette kan vi diskutere til vi blir blå, men vi var ikke tilstede og får aldri vite sikkert. Det er det fine med internett, man kan alltid lage seg en teori om hva som "egentlig" skjedde, og bygge sine reaksjoner på teorien hvis det passer en bedre enn det trådstarter sier at skjedde.

 

Men det er ikke så vesentlig. Jeg har tilbrakt årevis av mitt liv på diskoteker, både i syden og er hjemme, før jeg vokste fra den slags. Og at fulle jenter ler mye er en åpenbar kjensgjerning. Det er ikke en bekreftelse på at de vil. Og det vet gutter flest, det er bare noen av dem, blant annet de profesjonelle strandløvene i syden, som ikke bryr seg.

 

Geir :)

Lenke til kommentar
Det kommer an på hva man legger i ordet "sjarmert". For meg så er det en slags begynnende forelskelse, og selv om det er deilig så kan det være en trussel mot et forhold som man egentlig trives utrolig godt i. Også har det litt med moral å gjøre - at man bare skal ønske å være kjæreste med kjæresten, og ingen andre. Noe som ikke fungerer i praksis, men det kan være greit en gang i blant å tenke over at man egentlig ikke skal bli sjarmert av andre. Hvis du skjønner :)

 

 

Joda, jeg skjønner hva du mener. Men det er lite man kan gjøre med følelsene sine. Og det siste du sa hjelper ikke akkurat situasjonen. For det man "egentlig ikke bør gjøre" blir bare enda mer spennende når ballen først har begynt å rulle.

 

Jepp Tom, det blir bare spekulering. Dog følte jeg likevel for å nevne det i håp om å få et mer tilfredsstillende svar.

Lenke til kommentar

Hei..

Jeg blåser i hva dere synest om måten jeg skriver hva som hendte på, det er egentlig helt urelevant. Tingen er at jeg har sittet igjen med skyldfølelse og følt det som om det er MIN feil at det gikk så langt. Som sagt, jeg var en jævla idiot som ble med denne fyren. Sjarmerende mener jeg kjekk mot meg og morsom, ikke tiltrekkende sjarmerende, misforstå meg rett. JEG hadde ingen intensjoner i å ha sex, kline eller andre ting med den fyren. Tvert imot, jeg ville faktisk bare vere kompis og prate! Tulle litt. Er IKKE vandt med at gutter oppfører seg slik. Jeg veit jeg var naiv, og jeg hater meg selv for det. I ettertid tenker jeg på hvor dum det går and å bli, og jeg tar på meg skylden for det. Men når jeg sier NEI, som om at han spør meg om; "U want to have sex?", så sa jeg "NO", det klarte ikke han å akseptere. Tingene som skjedde den kvelden/natta er som sagt jævli blurrete, men jeg husker hva som skjedde, men aner ikke hva vi pratet om untatt det med sexen. Noe av det ekkleste, som jeg synest da, er at .. siden jeg har hatt det så utrolig hardt fra før av, i livet mitt, så tok jeg dette så utrolig mildt mot meg selv. Jeg har utrolig dårlig selvtillit og jeg ser på meg selv som en .. ja, en jævla dritt. Faktisk. Der og da, når det skjedde tenkte jeg at: "jaja, er så vandt med å bli sviktet og tråkka på her i livet, så sjønner godt hvorfor jeg får dritt her og". Veldig vanskelig å forklare, men håper dere på en måte sjønner meg. Nå føler jeg at jeg kunna prøvd og angrer på at jeg ikke gjor mer motstand, men som sagt... drittfull, redd, jævlig og ja, faktisk alene følte jeg meg der og da. Jeg er bare så glad for at jeg har en forståelsesfull kjærste som elsker meg og tar vare på meg. Og jeg har bedt han mange ganger om tilgivelse for måten jeg oppførte meg på, med å bli med den fyren opp på verandaen så inn på kontoret. Jeg var uasnavrlig og burde passe bedre på meg selv, selv om jeg føler meg uansett som en som ikke er verdt e dritt.

Og ja, jeg sa bestemt nei. Jeg ville IKKE ha sex med den fyren. Jeg elsker kjærsten min av hele sjela mi.

Lenke til kommentar

Jeg var i Tyrkia..

aldri mer for å si det sånn. De er muslimer, så de drikker ikke. De venter på at jentene som kommer dit på ferie skal bli sørpa, så ta de med seg hjem til seg å knulle de. Jeg og mine venninner opplevde flere gutter som pressa seg på. Tror også de til og med planla sammen med en kompis eller to at de skulle få med ei jente hjem sammen med seg, ilag.

Lenke til kommentar

Antar han baserer det på stadig skiftende forklaringer av trådstarter.

 

I tillegg kan det være tidligere uttalelser i andre tråder som kan være utslaget.

 

Ok.. er ei jente på 17 år som har en lang lugg og så har jeg nesten skinna meg helt på begge sidene. Digger sveisen, men dere vet de små hårene helt framme ved ansiktet? de som .. åh, vanskelig å forklare... de små hårene som vekser på tinningen og bakover liksom? jeg klarte å shave vekk de, på begge sidene.. ikke sann drøyt slik at det ser ut som hårfestet mitt er kortere, men jeg lurer bare på om det vil se helt forjævlig ut når de vekser ut igjen? Eller går det bra?

 

Jeg er en gutt på 17 år. Har nesten skinna meg helt over hele hodet. Lurer på om det tar lang tid før at det vokser ut igjen.. eller om at det tar lang tid før at det vokser ut igjen slik at jeg kan style det?

 

Det er ca... 3 cm langt eller no.

 

Hei!

Er ei jente fra Møre og Romsdal som lurer på om det er noen lesbiske/nyskjerrige jenter rundt om i området som er interessert i å hooke up? Jeg er veldig nyskjerrig på å rote med ei jente, har en guttekjærste som jeg har det bra sammen med, men likevel! Er det forresten feil av meg å f.eks ligge med ei jente mens jeg har kjærste? Blir jo å en måte noe annet?

 

Og sist men ikke minst:

Hei!

Jeg er ei jente på 18 år, og har en kjærste på 20. Første gangen vi skal reise alene til utlandet. Hvor er det lurest å dra og har dere noen gode forslag? Vi liker steder som har fest og gøy, men er fredelig og vakkert. Ingen byferie. Og det må vere billig! Vi har bestemt oss for å vere vekke i 14 dager.

 

I denne tråden har kjæresten plutselig blitt 23 hvis jeg ikke tar feil.

 

Sannelig hadde jeg rett i det også

 

Hei alle sammen... jeg har fortalt det til kjærsten min. Jeg klarte ikke mere.. er så ødelagt. Men uansett, så har ikke jeg fortalt hele historien til dere, hvordan det virkelig var.

 

Jeg og noen venninner var ute ca hver eneste dag i forrige uke. Jeg er altså 19 år. Kjærsten min er 23.

 

Jeg elsker kjærsten min av hele sjela mi, det gjør jeg virkelig! Han er den eneste kjærsten jeg har hatt, og det i 5 år nå! Har hatt gode tider og dårlige..
Endret av tom waits for alice
Fjenet bilde og smiley
Lenke til kommentar

Hehe, applaus til detektiv thrice! :thumbup:

 

Jeg hadde fortsatt en viss tillit til, og medfølelse for trådstarter inntil din post. Så hun lurte meg. Not anymore.

 

Geir eller andre moderatorer kan vel likegjerne banne trollet først som sist, uansett hvilken tråd som er sann er det åpenbart en haug andre som er bullshit og ren trolling.

Lenke til kommentar

Geir stenger denne tråden til han hører fra trådstarter. Jeg minner dog om at trolling innebærer intensjon:

 

Trolling er å provosere for provoseringens skyld, ofte ved å skrive noe man ikke mener slik at diskusjonen utarter seg til en hissig diskusjon hvor temaet for tråden blir skadelidende. Den primære hensikten med trolling er ikke å argumentere for påstanden, men å skape dårlig stemning.

 

Det er ingenting i de siterte postene som indikerer trolling. Derimot indikerer det en person som ikke vil avsløre nøyaktig hvem hun er, og dermed har laget seg en internettpersonlighet for formålet. Dere ville bli forbauset hvis jeg fortalte dere hvor mange slike vi har her på forumet. (Og ikke minst hvem en del av dem er.) Da skjer det ikke sjelden at man tilpasser bakgrunnen til historien man vil fortelle, og over tid så vikler man seg uungåelig inn i selvmotsigelser.

 

Dersom(!) en tråd som denne er trolling, er det fryktelig synd, fordi det betyr at en masse mennesker bruker tid og sympati på et narrespill. Men det vet vi ikke om den er. Kanskje er det nettopp denne historien som er sann. Om de andre da ikke er det, er ikke så vesentlig så lenge det ikke er gjort med trolling som hensikt.

 

Det er selvsagt en fordel om folk er ærlige på forumet, og er seg selv. Jeg kunne ikke tenkt meg å være noe annet. Men som jeg har sagt før: Det er lett å være Charles Bronson når man sitter trygt bak PC'en, her på forumet kan 15-åringer være sjekkeeksperter, 17-åringer filosofer og ja, voldtektshistorier kan være sakset fra Det Nye. Det kan hverken dere eller vi vite sikkert, så dermed må vi se på intensjonen bak en tråd.

 

Dermed kommer vi til en enkel leveregel: Gå ut fra at folk snakker sant og svar på det grunnlag. Dersom man mener de troller, så rapporter dem, ikke kommenter det i tråden. Trollebeskyldninger vil alltid dra en tråd off topic.

 

Send meg gjerne en PM om dere har synspunkter på dette.

 

Imens, som sagt, så hører jeg gjerne fra trådstarter...

 

Geir :)

 

Edit: Trådstarter har valgt å forlate forumet, og dermed holdes tråden stengt.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...