Gå til innhold
Trenger du hjelp med PCen? Still spørsmål her! ×

Pc'en vil ikke starte i det hele tatt:(


Anbefalte innlegg

Kjøpte meg en ny data som jeg bygde selv i juli, den har fungert helt fint inntil igår kveld.

For plutselig så hang 2 programmer seg, jeg åpnet da Oppgavebehandling for å få skrudd av

programmene der. Men det gikk ikke, å så brått hang hele pc'en seg.

Pc'en hang seg enda en gang etter at jeg startet den på nytt. Dette skjedde 3 ganger å jeg ble da

rimelig frustrert!! Å når jeg ikke fikk gjort noe som helst, så ga jeg pc'en en liten smekk på toppen helt foran.

Å da skrudde den seg av, og etter det så vil den ikke starte mer :( Ble litt sinna hehe.

 

Jeg lurer da på hva i pokker er det som kan ha skjedd?? Kan tro jeg er frustrert eller!! hehe..

Jeg slo ikke, men ga den bare en liten smekk med fingrene.. Et skikkelig nerde smekk=)

 

Det eneste som skjer når jeg trykker på "ON" knappen er at kun den øverste vifta går en liten runde å så stopper den.

Det virker som om den prøver å starte men dør ut etter 2 sekunder.

Når jeg setter knappen på strømforsyningen på, så lyser det både på hovedkortet og strømforsyningen.(hvis det var til noe hjelp)

Prøvde å starte den i dag tidlig, men den startet forstatt ikke..

 

håper noen har tips om hva som kan ha skjedd, regner med at pc deler ikke går i stykker av en liten smekk med håndflaten på toppen

av kabinettet.. Isåfall skjønner jeg ikke hvordan ting overlever i posten hehe.

 

Kan også nevne at når programmene først han seg, firefox og Ventrilo. Så var jeg inne på tankafett.com og at brannmuren min var skrudd av..

Nå har jeg vel skrevet ned hele "livs" historien av det som skjedde i det øyeblikket:)

 

 

MvH

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...