Gå til innhold

Hvem er den aller peneste, mest sexy skuespilleren?


€uropa

Anbefalte innlegg

En liten diskusjon i "Filmprat"-tråden oppmuntret meg til å starte denne tråden. Hvem er den aller peneste, mest sexy skuespilleren?

 

Den eneste regelen er at de må være pene I DAG, det hjelper ikke hvor enn deilige de var på sin tid på 50-, 60-, 70-tallet, hvis de ligner noen uttørkede mumier nå (så sant du ikke synes gamle damer er pene. Da kan du trekke dem inn hvis du vil, men det hadde vært fint med et bilde til dokumentasjon).

 

Jeg vil nominere Kate Beckinsale, Jennifer Love Hewitt og Kaley Cuoco. Alle meget pene skuespillere.

 

Kate_Beckinsale_82837.jpg

jennifer_love_hewitt.jpg

kaley-cuoco-ch01.jpg

 

 

Jeg regner med at CypheroN vil hevde at Penélope Cruz er den peneste skuespilleren?

Endret av Zarac
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Scarlett Johansson

 

 

scarlett_johansson.jpg

 

scarlett-johansson-Marries-Ryan-Reynolds.jpg

 

scarlett-johansson.jpg

 

 

Føler det nesten er klisjé å nevne henne, men hun har en fantastisk utstråling, og har ikke så verst kropp heller!

Til tross for hennes pene utseende så vet jeg nesten ikke om jeg hadde klart å se på ansiktet hennes hvis jeg snakka med henne :p

Endret av Levaiathan
Lenke til kommentar

Meningsløs tråd... men what the hell!

 

Jeg vil nominere Kate Beckinsale, Jennifer Love Hewitt og Kaley Cuoco. Alle meget pene skuespillere.

 

Tja, kan diskuteres...og la oss ikke gå inn på evt. hvor talentfulle skuespillerinner de er... :whistle:

 

Jada jada jada, jeg vet du bare etterlyser peneste, mest sexy whateva...

 

 

 

Uansett, da vil jeg i så fall nominere Claudia Cardinale, Brigitte Bardot og Holly Valance :p

 

 

 

claudia-cardinale-1.jpg

 

brigitte-bardot-20070209-209268.jpg

 

holly-valance-1024x768-20802.jpg

 

 

Lenke til kommentar

Bare så det er klart, jeg etterlyser deres mening om hvem som er de(n) peneste skuespiller(inne)ne i dag, ikke gamle skrukketroll som en gang har vært pene. Deres SUBJEKTIVE mening, ikke dra inn nominasjoner og kåringer av forskjellige slag.

 

Skuespillerinnen, bør det vel helst stå i tittelen...

 

Jeg vet at de fleste, om ikke alle, som diskuterer film på forumet er gutter, men det kan være at noen liker menn også.

Endret av Zarac
Lenke til kommentar
Bare så det er klart, jeg etterlyser deres mening om hvem som er de(n) peneste skuespiller(inne)ne i dag, ikke gamle skrukketroll som en gang har vært pene.

 

Det var dagens (nei vent, kanskje månedens eller årets!) dummeste innlegg... :roll:

Hvordan tror du Kate Beckinsale, Jennifer Love Hewitt eller Kaley Cuoco ser ut om 30-40 år?

 

Min SUBJEKTIVE mening står fortsatt ved lag!

 

Get a grip...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...