Gå til innhold

Acer Aspire One


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Noen som har peiling på når 6 cellers batteriet kommer til landet? Synes nettbutikkene konstant endrer datoen for forventet levering... :thumbdown:

 

Bestilte nettopp batteri på mpx, da det ser ut som det er lagervare hos dem nå.

Så får håpe dette stemmer og at jeg har det i hende føre helga.

 

[Edit] Fikk nettopp bekreftelse om at varen var sendt, er 11 stk igjen på lager så løyp og kjøyp!

Endret av Pontiuspilotus
Lenke til kommentar

Ok, nå har de satt opp prisen på 150'en på Amentio, ikke mye, men 200 kr er 200 kr! Og hvertfall hvis man må forhåndsbetale! Men da bestiller jeg den fra NetShop, der koster den 2995! Men det følger med futeral på den der også? Håper det :p Men det står tilbehør: bæreveske! og da er det bilde av det bildet jeg har lagt opp, er det denne som følger med på Amentio sin side? Følger den ikke med på NetShop sin side?

post-124483-1222110772_thumb.jpg

Endret av aXXo
Lenke til kommentar

Hei!

 

Kjøpte meg en AA1 for 3 dager siden. Da med XP og 120gb HD. Var fornøyd i starten og har instalert AA1 fan-control og gjort små ting.

 

MEN...

 

SÅ kommer probleme på løpende bånd. Når jeg drar ut strøm kabelen og har på svakeste lys styrke så flimrer skjermen. Når Pcen går i dvale så får jeg den ikke til å lyste. Må skru av maskinen. Det siste som har skjedd er at den ikke kommer seg på nettet. Den finner ikke noen nett. Har 3 andre trådløse pcer i huset og alle dem finner nettet.

 

Hva skal jeg gjøre?

 

Håper på svar.

 

MVH

Marius

Lenke til kommentar

Flimringene skal jeg klare å leve med :)

Er greit å ha fan-controller.

 

Men hva kan være galt siden den ikke vil finne trådløstnetverk?

Så er jo det problemet med at når den går i dvale så får jeg ikke gjennomlivet den.

 

Når jeg fikk maskinen så var den veldig treg på nett. Slettet McAfee og lastet inn AVG. Så bruker jeg Fierfox i stedet for Explorer.

 

Har tatt og bestilt USB blåtann sak, og 1gb minnebrikke. Så da får jeg se når dette dukker opp.

Lenke til kommentar
Ok, nå har de satt opp prisen på 150'en på Amentio, ikke mye, men 200 kr er 200 kr! Og hvertfall hvis man må forhåndsbetale! Men da bestiller jeg den fra NetShop, der koster den 2995! Men det følger med futeral på den der også? Håper det :p Men det står tilbehør: bæreveske! og da er det bilde av det bildet jeg har lagt opp, er det denne som følger med på Amentio sin side? Følger den ikke med på NetShop sin side?

Nei, den som følger med er i skinn.

Lenke til kommentar
har prøvd å laste ned vlc til linux, men funka ikke første gangen, så tenkte jeg skulle prøve på nytt. da kommer problemet med at det står jeg allerede har lasta ned "pakka", selv om det fortsatt kommer error etterpå. lurer da på hvordan jeg kommer inn på det stedet hvor slike nedlastinger havner :/ ikke downloads-mappa jeg når fra skrivebordet. er det samme stedet jeg fjerner/legger til software? uansett, hvordan kommer jeg dit? er forvirrende dette med linux, når det ikke er noe som heter "programfiler"-mappe

 

bump =)

Lenke til kommentar
Flimringene skal jeg klare å leve med :)

Er greit å ha fan-controller.

 

Men hva kan være galt siden den ikke vil finne trådløstnetverk?

Så er jo det problemet med at når den går i dvale så får jeg ikke gjennomlivet den.

 

Når jeg fikk maskinen så var den veldig treg på nett. Slettet McAfee og lastet inn AVG. Så bruker jeg Fierfox i stedet for Explorer.

 

Har tatt og bestilt USB blåtann sak, og 1gb minnebrikke. Så da får jeg se når dette dukker opp.

 

Flimring: Bare sett på sterkere lysstyrke.

Ang dvale, dumt spm kanskje, men trykker du enter?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...