Gå til innhold

Acer Aspire One


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Opplever litt støyete vifte, ja, men høres bare dersom det er helt stille rundt.

 

Har samme problemet med skjermen, men tror dette er normalt. Blir bedre her hvis jeg kjører ett hakk opp med lysstryrken :)

 

Okei :-) får vel bare venne meg til vifta da.

 

Om du ikke bruker AA1 fan control, bør du laste den ned. Da stiller du inn hvilken temperatur vifta skal begynne å snurre på, og med rundt 65 som on-parameter, er det skjelden vifta går med mindre du kjører "tunge" programmer eller ligger dataen sånn at det blir dårlig lufting rundt og under den.

 

Hei!

Funker Fan Control på Linux-versjonen?

 

Er det noen som (vellykka) har klart å få nett på institusjoner for høyere utdanning (Eduroam)? Har fått tips om å laste ned Ubuntu, men er veldig skeptisk... Blir det ikke litt lite med 512 ram og 8 GB HD???

 

Er det noen som har testa Open Office 3 på linux-versjonen av One?

 

:)

Lenke til kommentar
Noen som har bestillt en Acer Aspire One 150 fra Amentio? Tok det lang tid?

 

Jeg kjøpte en A110 med 1 GB minne hos Amentio. Den ble levert etter 2 dager. Er den på lager ser det ut til å gå veldig kjapt hos Amentio.

 

Trond

 

Fikk min fra Amentio jeg også, leert før de hadde den på lager. Eneste "minus"er at en må betale på forskudd...

Lenke til kommentar
Noen som har bestillt en Acer Aspire One 150 fra Amentio? Tok det lang tid?

 

Jeg bestillte riktignok ikke Acer Aspire derfra, men et lass av komponenter til en stasjonær pc som jeg skulle bygge.

 

Har absolutt ingenting å utsette på leveringstid- det gikk 3 dager fra jeg la inn bestillingen til varene dukket opp på døra mi her i Molde city! :new_woot:

Lenke til kommentar

har prøvd å laste ned vlc til linux, men funka ikke første gangen, så tenkte jeg skulle prøve på nytt. da kommer problemet med at det står jeg allerede har lasta ned "pakka", selv om det fortsatt kommer error etterpå. lurer da på hvordan jeg kommer inn på det stedet hvor slike nedlastinger havner :/ ikke downloads-mappa jeg når fra skrivebordet. er det samme stedet jeg fjerner/legger til software? uansett, hvordan kommer jeg dit? er forvirrende dette med linux, når det ikke er noe som heter "programfiler"-mappe

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...