Gå til innhold

Ludo trenger 16 000 flere kunder


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Jøss, det er jo svært gode priser. Men hvordan kan de tjene penger på kunder som har "terningkast 6" og ringer ganske lite? Det høres jo ut som et pengesluk uten like. Ikke at jeg har noe i mot at Idar Vollvik sponser meg med ringeminutter, men det kan jo umulig vare dersom det går med tap.

Terminering + overprising av alt som begynner med 0 eller 8. Fem kroner for sms til USA (inntil de ble ferska) klinger også godt i kassa. Den vanlige historien med andre ord.

Apropos - noen som har klart å finne prisene deres på SMS til utlandet? Jeg fant kun ringepriser til utlandet eller ringepriser fra utlandet.. Annen bruk som f.eks. datatrafikk i utlandet fant jeg heller ikke.

 

Imponert over at Ludomobil bare har 11 ansatte :)

Spørs om de vil få litt trøbbel med å drive kundeservice og svare på spørsmål etterhvert...

Endret av anderfo
Lenke til kommentar
Dårlig at denne artikkelen ikke sier hva Ludo er, jeg måtte google meg ihjel for å finne ut at dette faktisk var et abonnement.

 

Ludo er ikke et abonnement, det er en mobiloperatør noe som kommer ganske tydelig frem i første setning i artikkelen.

 

Operatøren Ludo...
Lenke til kommentar
Eh, troll?

 

Hvorfor trenger Vollvik nederlag, og hvorfor håpe at billige aktører går dunken? Var du så fornøyd med Televerket, kan du sikkert fortsatt få usannsylig dyrt abonnement gjennom Telenor.

 

Troll?! Det er vell heller du som nå troller, eller kansje bare ikke vet bedre. Det skiller 4 øre fra billigste til Ludo, til billigste Telenor.

 

Men håper også Ludo klarer seg, de gir tele2 en bra fight i lavpris segmentet.

Lenke til kommentar

4 øre for et minutt antar jeg? Det hender jeg bruker telefonen noe mer i mnd enn det. Da overser du også glatt at Ludo terningkast 6 gir xxx antall kroner gratis i mnd?

 

Om du går på telepriser og knaster inn tall vil du aldri få Telenor sine priser i ned mot Tele2 og Ludo.

Lenke til kommentar
4 øre for et minutt antar jeg? Det hender jeg bruker telefonen noe mer i mnd enn det. Da overser du også glatt at Ludo terningkast 6 gir xxx antall kroner gratis i mnd?

 

Om du går på telepriser og knaster inn tall vil du aldri få Telenor sine priser i ned mot Tele2 og Ludo.

 

Stemmer, 4 øre forskjell pr minutt. Det vil si 2,4 kr PR time. Det er marginalt. Og noe jeg gladelig betaler for å få skikkelig kundeservice og kvalitet på tjenestene mine. Det er somregel det viktigste for oss som tjener egne penger, og har flyttet ut fra gutterommet.

 

Telepriser sier lite, men også mye. Fordet om ett abonnement er lengre ned på listen, så er ofte prisdifferansen liten.

 

Edit; T6 er ett bra abb. for de som bruker tlf lite, men ikke for en storbruker.

Endret av Rusher
Lenke til kommentar
Folk ofrer nesten sjela si for å spare noen hundrelapper årlig på telefoni, samtidig som de tusler til Deli og kjøper colaen til dobbel pris der fordi det er hundre meter lenger til Rema...

 

Ganske interessant.

 

Også er det de som sparer på begge dele ;)

 

Edit: Selv drikker jeg faktisk ikke brus. Ødelegger emaljen så lar være.

Endret av Wisd0m
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-376f9
Selvfølgelig, og for all del, jeg prøver ikke å få det til å fremstå negativt å være prisbevisst. Men jeg synes det er interessant hvordan de fleste er langt mer prisbevisste på enkelte områder enn andre, og da går gjerne vinninga opp i spinninga.

Støtter deg fullt og helt. Bare kona kommer seg på jobb og jeg får fred i huset skal jeg begynne en ny tråd på temaet.

Lenke til kommentar

Flotte argument mot billigere produkter. Bussen er ikke dyr? Bare spise litt mindre på restaurant så går det i null.

 

Går man på telepriser og velger "høyt forbruk", kommer telenor sitt billigste abbonement ca 150 kr dyrere ut enn Ludo sitt billigste.

Hvor ofte er dere i kontakt med kundeservice til mobilopperatøren uansett? Selv kan jeg ikke huske sist jeg snakket med noen hos kundeservice hos mobilopperatøren min. Litt oftere med fasttelefon og bredbåndsleverandør..

 

Det er ikke slik at fordi jeg tørker baken med Lambi fordi kundeservisen er best der, så håper jeg at produsenten av "Spare" eller andre billigprodukter forsvinner fra markedet. Jeg tror vi er tjent med mange aktører for å presse prisene.

Lenke til kommentar

Hva inngår i "høyt forbruk"?

 

Det som Telepriser.no IKKE tar høyde for er tilleggstjenestene du kan benytte hos Netcom og Telenor, f.eks SMS pakker. For en person som sender f.eks 3000meldinger på en mnd, så har ikke småoperatørene en sjanse mot Netcom Freetext og djuice nonstop\Supertext\combi large.

 

Poenget mitt er: Telepriser.no gir ikke alltid ett korrekt inntrykk, hvor er regnestykket så man kan se hvor differansen ligger?

 

Regn på det selv, 2.4kr pr time er marginalt. Visst man mister simkortet sin en gang, så har man tapt hele differansen. Pga småoperatørene tar BETALT for å sende deg ett nytt.

 

Ikke har de forhandlere som kan utlevere ett visst det er krise.

 

Nei, takke seg til de etablerte. noen få kroner ekstra hver mnd er god kundeservice og kvalitet værdt.

Endret av Rusher
Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...