Gå til innhold

Anmeldelse: Need for Speed: Shift (PC/PS3/X360)

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg likte ikke helt utviklingen av dette spillet, NFS har falt inn i resten samme klynge som alle de andre bilspillene som er på lukket bane.

Før var NFS noe særegent.

Gjest Slettet-Pqy3rC
Skrevet

Siden jeg sitter med G25, kan du clutch'e etc på en bil med manuelt gir ?

Skrevet

syns bare grafikken ser syk ut jeg.. når jeg så det på forsiden til dagbladet trudde jeg det var snakk om en ekte bil før jeg leste overskriften..

kansje jeg gir NFS en sjangs igjenn... savner den gode følelsen jeg hadde når jeg spilte NFS Hot Pursuit (det første) og road challange...

Gjest Slettet-Pqy3rC
Skrevet (endret)
Du kan, men det er ikke nødvendig.

Men clutch'en virker ?

Dvs. trykke inn clutch for bedre feste i svinger, mildere pådrag, slippe clutch ved høyt turtall i starten etc.

Endret av Slettet-Pqy3rC
Skrevet (endret)

Er ganske digg spill :)

Blir nok mange timer med både Dirt 2 og Shift utover høsten!

Bruker PS3 med G25, er bare helt konge.

Endret av aGal
Skrevet

Digg spill med digg grafikk. Det jeg savner er egentlig også mer landskap kjøring, hater spill som kun foregår på lukkede baner. Drømmespillet hadde vell vært graffiken og kjørefølsen fra dette spillet sammen med enten Underground og Most Wanted.

Skrevet

Det som gjør NFS spillene kule er jo det usaklige grepet i svingene og "lekenheten" med bilene og den håpløse fartsfølelsen.

Digger NFS Underground 1 og 2 samt carbon 2 pga masse frihet og helt uvirkelig handling. Bare lek og moro, ikke noe fartstilpasning og anbefalte kurver i svingene. På med alt som er av trim så tut og kjør:D

Skrevet
Det som gjør NFS spillene kule er jo det usaklige grepet i svingene og "lekenheten" med bilene og den håpløse fartsfølelsen.

Digger NFS Underground 1 og 2 samt carbon 2 pga masse frihet og helt uvirkelig handling. Bare lek og moro, ikke noe fartstilpasning og anbefalte kurver i svingene. På med alt som er av trim så tut og kjør:D

Der har du det! Need for speed skilte seg ut, nå er det bare en del av Formel 1 gjengen.

Skrevet (endret)
Digg spill med digg grafikk. Det jeg savner er egentlig også mer landskap kjøring, hater spill som kun foregår på lukkede baner. Drømmespillet hadde vell vært graffiken og kjørefølsen fra dette spillet sammen med enten Underground og Most Wanted.

Enig. Kort sagt, en ny spirituell utgave av NFS 1 Road and track. Den hadde realistisk kjøring(for sin tid) bra grafikk(for sin tid) og landevei med trafikk og politi.

Endret av -sparks-
Gjest Slettet+5432143541
Skrevet (endret)

--

Endret av Slettet+5432143541
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...