Gå til innhold

do-ring oppe eller nede


fgr

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Er gutt og bor alene men legger alltid ned både ring OG lokk når jeg har gjort mitt!

 

Synest det ligger litt folkeskikk i å legge ned dolokket etter seg.

 

Dopapiret står forsåvidt på benken ved siden av toalettet, men hadde jeg hatt papirholder hadde papiret vært vendt mot rommet.

Endret av PantZman
Lenke til kommentar

Jeg er gutt.. Doringen og lokket skal være nede når man skyller ned.

 

Grunn: Når du spyler ned spruter det vann og partikler i 1,5m radius rundt dassen. er tankosten innefor denne radiusen vil du pusse tenna med avføring. uansett, det spruter ut. doring og lokk(det som er viktig) skal være nede. enkelt og greit...

Lenke til kommentar

Jeg er gutt.. Doringen og lokket skal være nede når man skyller ned.

 

Grunn: Når du spyler ned spruter det vann og partikler i 1,5m radius rundt dassen. er tankosten innefor denne radiusen vil du pusse tenna med avføring. uansett, det spruter ut. doring og lokk(det som er viktig) skal være nede. enkelt og greit...

Har faktisk merket litt av dette selv.

Prøv å stå barbent ved siden av skålen når du skyller. Vil meget trolig kjenne det spruter litt vann på deg. :)

Lenke til kommentar

Her hjemme har jeg blitt oppdratt til å lukke igjen hele doen, så jeg gjør det når jeg er hjemme. Men jeg merker at hos andre folker, spesielt nå i det siste etter at jeg flyttet til søstra mi, at det er vanlig å ha do ringen nede. Så nå tar jeg den for å vis manerer eller noe sånt i guess.

Endret av Carlgutt
Lenke til kommentar

For meg er det ett fett om doringen er oppe eller nede når jeg kommer inn på toalettet. Jeg ser faktisk på doskålen før jeg setter meg ned, eller om jeg skal stå foran. Er ringen nede, tar jeg den opp om det er nødvenig, og er den oppe, tar jeg den ned om nødvendig.

Men etter jeg har gjort mitt, legger jeg alltid ringen og lokket ned, før jeg skyller. Tar også en liten titt om alt har blitt spylt ned siden det er rimelig ekkelt å se brune ubåter i doskålen.

Lenke til kommentar

Så på

her om dagen, og der klager eeky freaky Cameron Diaz om at dolokket ALLTID skal ligge med "jente-lokket" ned.

 

Det er noe jeg irriterer meg grønn av, og noe jeg nekter plent å godta. BEGGE lokkene skal ned, ALLTID. Har funnet ut gjennom diverse samliv med det annet kjønn at det er det som fungerer best, da slipper man iallefall det jævla maset dems selv om det medfører litt ekstra jobb..

Lenke til kommentar
Om vi gutta får ha doringen oppe så slipper jentene å klage over krushår og uheldige dråper på ringen.

 

Vel, jeg foretrekker at gutta har doringen oppe når de tisser, men at de tar den ned når de har gjort seg ferdige. Ingenting er mer ekkelt enn å ta i en fremmed doring. Om gutta velger å stå og tisse, er det faktisk deres valg, gutta kan faktisk velge å sitte, men det vel sikkert litt for lite mandig. Jenter har ikke noe valg, vi må sitte, og jeg synes det er mest fair at man slipper å ta ned etter gutta.

Endret av yvonne2
Lenke til kommentar
Jeg er gutt.. Doringen og lokket skal være nede når man skyller ned.

 

Grunn: Når du spyler ned spruter det vann og partikler i 1,5m radius rundt dassen. er tankosten innefor denne radiusen vil du pusse tenna med avføring. uansett, det spruter ut. doring og lokk(det som er viktig) skal være nede. enkelt og greit...

Men å få det ned i lungene mens du sitter der og driter tenker vi ikke på :) .

 

Rettferdigste for alle parter ville da være å lukke ringen og lokket etter besøk.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...