Gå til innhold

Xperia Pureness har gjennomsiktig skjerm

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

De har jo gått offiselt ut med nyheten

Den kommer att säljas av utvalda återförsäljare i utvalda städer runt om i världen, säger Gustaf Brusewitz, pressansvarig på Sony Ericsson, och tillägger:

- Vi kommer att återkomma med exakt information när vi närmar oss november.

Av det kortfattade pressmeddelandet från Sony Ericsson kan man dock dra slutsatsen att telefonen i första hand är till för att ringa och skicka sms med.

Gjest Slettet+9871234
Skrevet

Fargeskjerm eller ikke, den er gjennomsiktig for svarte. Hva skal en med en supertastic fargeskjerm da, egentlig?

Skrevet

Årets styggeste mobil med funksjoner tilsvarende de mobilene i 300-500kr klassen. Designet kan sammenlignes med de firkanta 70-talls leilighetskompleksene i murstein, som ser ut som pappesker med vinduer.

Nei, denne fortjerner overhodet ikke Xperia merket.

Skrevet
Den burde i det minste ha god batterikapasitet..
Det er lov å håpe, men jeg mistenker at mye av det man tjener på den strømsnill skjerm forsvinner i at batteriet må være veldig lite siden mye av plassen det ellers ville hatt går tapt til alt som vanligvis ligger bak skjermen (antenne osv).

Ser at noen sider mener den skal koste nærmere $100 (blir fort ~1500-2000kr), og være en enkel telefon for tale, sms, klokke og MP3-spiller på lik linje med de billigere designtelefonene til SE.

Skrevet

Jeg synes den var utrolig stilig. Mulig det har noe med alderen å gjøre, som er over gjennomsnittet på dette forumet, eller så har jeg bare dårlig smak. Uansett, skal ha en sånn som nr. to telefon. :)

Skrevet

Synes heller ikke den så så gærn ut. Men proposjonen mellom skjerm og tastatur var feil. Skjermen bør oppta minst halvparten av arealet på framsiden.

Skrevet

Fint designkonsept, men altså, resten av telefonen står jo ikke i stil med skjermen i det hele tatt.

Stygg kropp, fint hode.

Hoveddelen bør være hvit, og mindre klumpete. Skjermen oser av minimalise, og de bør selge på dette. I stedet for har de kappa en annen modell i to, og limt på skjermen. Urk.

• Opprett ny...