Gå til innhold

The Gathering 2010-tråden

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Om det er mye folk så er det absolutt verdt de ekstra kronene man betaler for å få Komfort. Og det er vel gratis kaffe, te og aviser, tror jeg? :wee: Bare det er jo nesten god nok grunn til å ta toget for moro skyld.

Endret av DemonFudge
Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

har dårlig erfaring med nsb og forsinkelser men en gang må jo bli første turen min hvor de klarer holde ruten :D

rekorden min hittil med nsb er bergen-drammen som skulle ta rundt 6 timer men ble 15timer.

de hadde et togsett som ikke funket som de da skulle prøve dra med seg over fjellet på slep til service, tok bare 3-4timer forsøke komme seg opp fjellsiden med frem 50meter så tilbake 50meter etc før de kom til den konklusjonen at de ikke hadde nok kraft og måtte trille ned igjen for et lokk til.

Endret av cruzader
Skrevet
Den er i gang, men atm er det kun grupper som har 5500 billetter som kan seate

Lolwut?

Haha, jeg har sett det :p Hlediggris han personen som har 5500 billetter, får seate først og greier...

Skrevet
Den er i gang, men atm er det kun grupper som har 5500 billetter som kan seate

Lolwut?

Haha, jeg har sett det :p Hlediggris han personen som har 5500 billetter, får seate først og greier...

Du kan sette opp seater da :p Jeg har ihvertfall gjort det :)

Skrevet (endret)

Hengende Lem:

Trur det er noe slik ja.

De største gruppene"rekkene" må få sjangsen til å bli plassert sammen.

Selv skal jeg dra sammen med 6 andre kompiser av meg.

Endret av D3nnis
Skrevet

Hvilke tall har blitt brukt tidligere år?

Vi er en gruppe på 35+ som skal dra, sammensettning av kompiser/kompiser av kompiser og kompiser av kompiser av kompiser :p

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...