Gå til innhold

The Gathering 2010-tråden


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
man klarer som regel å ordne seg biletter hvis man virkelig vil. jeg fikk tak i biletter 9 timer før tg begynte i 07 så. hehe. desverre skal jeg ikke på tg i år så jeg kommer nok å angre som bare pokker hvis jeg ikke tar en dagstur dit da...men tviler

 

Ja, snakka med en i fjor som ble ringt kl. 4 på natta TG begynner og ble fortalt at hun fikk bilett xD

Lenke til kommentar
Ja, ser de driver og spammer over alt

De prøvde å kapre meg også, men jeg var lojal og ble med de kule på HW-rekka :cool:

 

HW-rekka er faktisk en av grunnene til at jeg drar på TG faktisk :p

 

Unskyld meg!

 

Hva mener du med De, altså hele rekka som prøver og kapre folk ?

Jeg bimme har ikke gjort noe annet en og skrive ts rekka sin hjemmeside på GATHERING tråden her på Diskusjon.no

 

Det er bruke diskriminering mot rekka synes jeg ingen ting om. Dere burde være voksen nok til og skjønne at dette er 2 helt forskjellige rekker!

Vi er her for og skape en trygghet rundt deltagerene som kommer på tg for første gang. Vi drar på bowling, har konkurranser og gjør sosiale ting. vi har også gaming compoer.

 

Nå skal jeg ikke si noe om hva forno "rekke" dere er. men og gå så langt som og bruke diskriminering er i hvertfall ikke tingen.

 

Kanskje dere kan gi meg noe navn på Denne personen som har prøv og "kapre" deltagere fra dere ? Og jeg skal si dere det at vi på Ts rekka har like mye rett til og gi ut informasjon om våres rekke på [ Diskusjon.no ].

 

Men så lenge dere vil snakke stygt/diskriminere andre personer så for dere bare gjøre det. Men dere kommer iallefall ikke i noe godt lys!

 

Kan iallefall påpeke at om dere mener jeg har gjort noe så må dette være en misforståelse for jeg prøver ikke stjele deltagere fra dere men og gi ut informasjon så folk vet om oss.

Kan iallefall legge til at vi har flere deltagere iår enn vi hadde regnet med. så vi er mere en nok fornøyd.

 

Ruben

Lenke til kommentar
Ja, ser de driver og spammer over alt

De prøvde å kapre meg også, men jeg var lojal og ble med de kule på HW-rekka :cool:

 

HW-rekka er faktisk en av grunnene til at jeg drar på TG faktisk :p

 

Unskyld meg!

 

Hva mener du med De, altså hele rekka som prøver og kapre folk ?

Jeg bimme har ikke gjort noe annet en og skrive ts rekka sin hjemmeside på GATHERING tråden her på Diskusjon.no

 

Det er bruke diskriminering mot rekka synes jeg ingen ting om. Dere burde være voksen nok til og skjønne at dette er 2 helt forskjellige rekker!

Vi er her for og skape en trygghet rundt deltagerene som kommer på tg for første gang. Vi drar på bowling, har konkurranser og gjør sosiale ting. vi har også gaming compoer.

 

Nå skal jeg ikke si noe om hva forno "rekke" dere er. men og gå så langt som og bruke diskriminering er i hvertfall ikke tingen.

 

Kanskje dere kan gi meg noe navn på Denne personen som har prøv og "kapre" deltagere fra dere ? Og jeg skal si dere det at vi på Ts rekka har like mye rett til og gi ut informasjon om våres rekke på [ Diskusjon.no ].

 

Men så lenge dere vil snakke stygt/diskriminere andre personer så for dere bare gjøre det. Men dere kommer iallefall ikke i noe godt lys!

 

Kan iallefall påpeke at om dere mener jeg har gjort noe så må dette være en misforståelse for jeg prøver ikke stjele deltagere fra dere men og gi ut informasjon så folk vet om oss.

Kan iallefall legge til at vi har flere deltagere iår enn vi hadde regnet med. så vi er mere en nok fornøyd.

 

Ruben

Skjerpings. Du har selv prøvd å rekruttere folk til TS-rekka. En gjeng som for øvrig framstår som svært useriøs (og ikke minst unge og uerfarne) utad på nett. Det er ikke noe galt i det, for all del, men litt vennskapelig erting må du da tåle.

Lenke til kommentar

Du overdriver nå, bimme. Men er litt enig i de andre også. De fleste som er her på diskusjon.no, og inne på TG-tråden deltar nok de fleste i HW rekka eller drar alene eller med en annen venn\gruppe. Så ser ingen grunn til at du skal "reklamere" for TS-rekka, da jeg vil tro veldig mange vet hvilken rekke det er, og deltar i den viss de har lyst :)

Endret av Vertical^
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...