Gå til innhold

oppfinnelser vi virkelig trenger?

Gjest Slettet-T9cKWhDpN0

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-1nDPpQXNWW
Skrevet

Jeg har lyst på en oppfinnelse av noe så lager så høy lyd at man blir ubevisst men ikke mister hørslen .. :)

Hadde vært fint og kunne brukt det på pappa når han klikker! :devil:

Skrevet
Jeg har lyst på en oppfinnelse av noe så lager så høy lyd at man blir ubevisst men ikke mister hørslen .. :)

Hadde vært fint og kunne brukt det på pappa når han klikker! :devil:

åssen går det an å bli ubevisst? :dontgetit:

men vi snakket om noe på skolen/kurset her om dagen, hvis ikke det var i dag :hmm: var iallfall om noen som laga hypnosemusikk, en spesiell tone som hadde veldig spesiell effekt ellerno, ulovlig musikk da

Gjest Slettet-1nDPpQXNWW
Skrevet

Kult noen som har prøvd ?

Skrevet
Kult noen som har prøvd ?

Har prøvd sånne hypnoselyder som man hører på med headset med lukkede øyner. Men kan ikke helt si de hadde den helt store forventede effekten, men litt effekt hadde de på hjernen :).

Gjest Slettet-T9cKWhDpN0
Skrevet

hvordan får man tak i slik musikk?

Gjest Slettet-T9cKWhDpN0
Skrevet

en kar her skrev at det var ulovlig musikk. ulovlig nedlastet, eller kan hypnose musikk være ulovlig.

Skrevet

Er ulovlig å laste ned iDoser programmet/sangene fra en viss bukt, men programmet i seg selv er ikke ulovlig. Det koster bare penger å kjøpe hver "sang".

Skrevet
Er det ikke funnet samceller som senker søvnbehovet fra 8-8,5 til 5-6 timer pr døgn? Mener at det ble oppdaget på en mor og datter i usa, en mutasjon.

Min mor gjør akkurat det der.

Skrevet
Hater å stå å røre i grytene på kjøkkenet f.eks. når en skal lage seg tomatsuppe og slikt.

Skulle hatt en gryte-rører-maskin.

Er jo bare å feste en brakett på kjelen som du fester en drill i, også setter du inn en sånn miksmaster "dings". Problem solved!.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...