Gå til innhold

oppfinnelser vi virkelig trenger?


Gjest Slettet-T9cKWhDpN0

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Har lest om den slankepillen. Fettet du spiser skal gå rett ut igjen. Det virker. Men avføringa er full av noe som minner om olje. Dette er det fettet som var i maten, og som du ikke har klart å ta opp.

 

Hvis du vil ha normal avføring, kan du ikke bare spise piller og kebab. Det har ekkel avføring som bivirkning. Det er jo faktisk dette som er poenget med pillen. Fettet kan jo ikke på magisk vis forsvinne.

Lenke til kommentar
Har lest om den slankepillen. Fettet du spiser skal gå rett ut igjen. Det virker. Men avføringa er full av noe som minner om olje. Dette er det fettet som var i maten, og som du ikke har klart å ta opp.

 

Hvis du vil ha normal avføring, kan du ikke bare spise piller og kebab. Det har ekkel avføring som bivirkning. Det er jo faktisk dette som er poenget med pillen. Fettet kan jo ikke på magisk vis forsvinne.

 

hvem bryr seg vel om avføringen :p

dessuten skader det vel ikke om verden blir overflødig av fett, fettet kan jo smøres på brødskiva til fattige barn i afrika, og det er jo.. vel.. fett! :yes::hmm:

Lenke til kommentar

en ting jeg har lurt på, jeg har sikkert spurt om det før og glemt det igjen, er at er det slik at slanke personer burde spise mer usunt enn litt kraftigere folk? Bør de hive i seg rått sukker og smør for å legge på seg hvis de er altfor tynne istedet for å spise epler og bananer? :hmm:

Lenke til kommentar
jeg håper at noen en gang finner opp noe som gjør at vi kan sove mindre, muligens, gjøre som noen skapninger, at halve hjernen hviler mens den andre jobber. jeg vet ikke hvor effektive vi ville ha vært med halve hjernen, men vi trenger noe som gjør at vi trenger mindre søvn.

 

Polyfasisk søvn er kanskje noe for deg :)

 

Der kom du meg i forkjøpet :p

ubermans sleep schedule

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...