Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Hvordan reagerer folk på t-skjorta mi?


Anbefalte innlegg

Da jeg var på ferie kjøpte jeg ei sånn skjorte.

 

1236.jpg

 

Hvordan reagerer folk på en som går med ei sånn skjorte? Hva tenker dere om vedkommende? Reagerer dere annerledes hvis en god venn bruker den enn hvis en fremmed eller lite kjent person bruker den? Reagerer dere annerledes på kjønn, alder, osv? Fortell også hvor gamle dere er, kjønn og hvorfor dere mener det dere mener om den. Jeg er 16 år dersom det skulle bety noe.

 

(Motivet er "Spanish Triathlon" og under står det "Drinking", "Eating" og "Fucking" med tilsvarende bilder.)

Endret av Zarac
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Jeg hadde vel egentlig bare reagert med å tenke at den som gikk med t-skjorten var litt enkel, og antageligvis ville rullet rundt på gulvet i hysterisk krampelatter om noen hadde sagt "promp", "tiss" eller "bæsj" til ham.

 

Jeg ser ikke poenget i at det kunne vært hysterisk morsomt :ermm:

Lenke til kommentar
Når folk går med slike t-skjorter virker de på meg som selvsikre og folk som driter i hva andre syns. Det syns jeg er fett.

 

Bra. Det er akkurat slik jeg vil fremstå. Men jeg vil bruke den uansett.

Hvorfor fremstå som noe du ikke er? :hmm: Du bryr deg jo tydeligvis om hva folk synes.

 

:tease:

 

 

 

Tenker vel også at den virker litt barnslig, men så kommer det jo an på aldersgruppen man omgås osv. :)

Endret av Right
Lenke til kommentar

Jeg vil nå kalle meg selv for selvsikker og det er slik jeg vil fremstå. Jeg bryr meg ikke om hva folk synes om t-skjorta, jeg kommer til å bruke den uansett, men jeg synes det hadde vært moro med en liten undersøkelse.

Jeg er 16 år og omgås folk på min alder.

Endret av Zarac
Lenke til kommentar
Det står at han omgås folk på sin egen alder (min alder). Den alderen tolker det som et tegn på selvsikkerhet, da er det jo ikke noe problem at han går i den?

Hvorfor det? Det har jo blitt gjort klinkene klart at det er den eneste aldersgruppen motivet fungerer i, og da kreves det jo null selvsikkerhet for å bruke den.

Endret av Lord Britishface
Lenke til kommentar
Hvorfor det? Det har jo blitt gjort klinkene klart at det er den eneste aldersgruppen motivet fungerer i, og da kreves det jo null selvsikkerhet for å bruke den.
Selv om han omgås med sin egen alder er det gjerne eldre/yngre personer rundt omkring, f. eks. hvis de henger på et senter. Dessuten indikerer det at han gir faen i hva folk syns (noe som i og for seg er selvtillit), og det syns de fleste er kult.
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...