Gå til innhold

NetShop Supertirsdag 25. August kl. 10.00


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Større enn 60? Den er jaggu 153cm i diagonalen!

 

Er jo helt sinnsvakt stort.

 

Tja. Jeg har 50", og den gikk fra å være "sinnsvak stor" til "helt passe egentlig" og til slutt "kunne gjerne vært litt større" på en drøy måned.

 

Tror nok man venner seg til 60" rimelig fort også

Lenke til kommentar

Minner om premie hvis tråden bikker 2k svar.

 

 

Bare å holde det gående, men må sikkert holdes relevant.

 

Hvis Netshop klarer å finne frem en tv til rundt 6k med full hd og mulighet til digital cabel (dvb-c) så kjøper jeg den på dagen. Kommer også til å kjøpe en my book 2tb fra dere istedenfor fra komplett hvis dere klarer det :)

 

Satisfy my hungerrrrrrrrr

Lenke til kommentar
Noen som vet om de headset'an er brukbare? :p

 

Begynner å bli lei å sende min Sb45 tilbake og få nye på grunn av garanti.

 

Har hørt at de er utrolig bra til all slags bruk. Kvaliteten på selve headsettet og lyden er ikke til å stusse på.

 

Dog har jeg bare hørt dette og blitt anbefalt det, gjenstår å prøve de i praksis. Bestilte de selv. :)

Lenke til kommentar
Sikkert et teit spørsmål, men kan man bruke headsettet til vanlige MP3 spillere (iPhone, iPod, uNameit osv..) eller er motstanden for stor? Prøvde en gang et eller annet studioheadsett, og det fungerte dårlig på discman for en del år siden.

Du kan nok få problemer på noen ting, med at lyden ikke blir høy, men at du heller ikke kan stille lyden høyt på selve devicen, opplevde det med mine 32ohms sennheisere, mobilen skrudde lyden opp og ned etter som bass kom, var jævlig. Gikk vekk hvis jeg hadde den på 2 hakk lavere lyd da.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...