Gå til innhold

Mindre og billigere PS3 (PS3/PSP)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Glad jeg ikke venta på denne, for den var skikkelig stygg. Er på kanten til å se billig ut.

Godt de endelig greier å presse ned prisen da.

"mest aktiv i microsoft"

 

 

Forstår meg ikke på folk som vil ha harry pianolakk look med en gammeldags flerfarga front.

Endret av Theo343
Lenke til kommentar

Ang. støy:

Sitat fra ITavisen:

Mer stillegående

Engadget har allerede fått tafset på Sonys oppdaterte Playstation 3 og kan bekrefte at den er mer stillegående enn den første modellen.

 

Når man bruker PS3 Slim ligger den på 49 desibel. Spiller man eller bruker den til andre ting (også installasjon av spill) ligger den på mellom 53 til 56 desibel. Dette er litt bedre enn origianlen som ligger på 55 til 58.

Lenke til kommentar
Glad jeg har den fine versjonen :p

 

Fin versjon av PS3? Does not compute ;)

 

AtW

 

Rettelse: Penere :)

 

PS3 normal ser ut som et toastjern i plan lakk med blingbling rim (pimpa toastjern, har Xibit vært innom Sony?)

PS3 slim ser ut som et toastjern som tapte duellen mot en dampveivals.

 

PS3 er i mine øyne stygg som fy, skulle jeg klassifisert noe "nydelig" konsoll denne generasjonen måtte dette bli Wii, men det er mer fordi den kan lett gjemmes.

Lenke til kommentar

Har jo vært klart ganske lenge. Morsomt at jeg personlig skrev sak om at PS3 Slim var på vei, og la ved bildene fra den kinesiske fabrikken. Eller, det morsomme var at Sony avkreftet ryktene. Viser bare at de fleste i spillbransjen er full of shit :p

 

EDIT: Jeg er forøvrig en av de som synes at denne var uhorvelig stygg.

Endret av Jakoozie
Lenke til kommentar

Egentlig må jeg si at alle konsoller jeg kan komme på, generelt har vært ekstremt stygge. Design er tydeligvis noe som absolutt ikke vektlegges der. Personlig bryr jeg meg ikke så særlig da en konsoll skal gjemmes mest mulig bort og om mulig være vanskelig å se. Liten størrelse er derfor helt essensielt der.

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...