Gå til innhold

Mindre og billigere PS3 (PS3/PSP)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Litt spent på hvordan denne modellen blir med tanke på viftestøy og varmeutvikling, den gamle modellen låter jo til tider som en flymotor, når viftene spinner i gang på varme sommerdager.

Siden vi allerede vet at den bruker 34% mindre strøm, så vil den klart danne mindre varme enn den gamle modellen og dermed minker også behovet for bråkete vifter.

 

Synd at de kutter ut muligheten for andre OS da.

 

Men på den andre siden, så har mindre størrelse i seg selv en tendens til å øke behovet for bråkete vifter. Nå tror jeg dog den summa sumarum vil bli stillere, det bør den også bli.

 

AtW

Lenke til kommentar
Feil på pris, de sier 299 USD, ikke Euro. Vesentlig prisforskjell...

Det er det ingen som har fortalt Sony.

 

It will cost €299, $299 and 29,980 yen, and has a 120GB hard disk inside.

http://www.eurogamer.net/articles/ps3-slim...r-price-cut-now

 

Den kommer allerde den første uken i september, og fikk en pris på 299 dollar og euro.

http://www.gamer.no/article.php?articleId=21249

Har Sony også begynt å ta en "Steam/Valve"? Latterlig. Man får allerede PS3 til 2995,-. Filmtjeneste vil komme for alle PS3 konsoller, det er ikke begrenset til type konsoll.

 

EDIT:

Til alle som synes den er stygg så får man bare si at smaken er som midt i baken for enkelte :p. Ellers er jeg spent på støy selv, min 40GB går sjelden opp på viftehastighet(kun hørt det på de varmeste sommerdagene), men hvis det er 40mm vifter på denne så kan det slå begge veier.

Endret av Theo343
Lenke til kommentar

Akkurat som den "80-talls PC grå" 360 dunken er fin :D. Er det noe som virkelig trenger en redesign så er det jo den eldgamle 360en.

 

Neh den eneste konsollen som er pen er Wii. Men jeg må si jeg liker PS3 slim designen. Litt mer rugged og solid look.

Endret av Theo343
Lenke til kommentar
Den kommer allerde den første uken i september, og fikk en pris på 299 dollar og euro.

Har Sony også begynt å ta en "Steam/Valve"? Latterlig. Man får allerede PS3 til 2995,-.

Det er vel heller bare PC-verdenen som følger etter :(

 

Lik pris på de spillkonsoller/spill i dollar og euro har det vært så lenge jeg kan huske. Er vel bare MS som har lagt seg litt lavere i pris i Europa denne generasjonen, men det skyldes hardere konkurranse med PS3 enn i USA. I Norge må man som regel bruke tigangeren på dollar på konsoller og spill selv om dollarkursen er ca. 6 kr. Når dollaren var svært lav i fjor sommer (5 kr) kostet en PS3 i USA ganske nøyaktig det halve sammenlignet med vanlig pris i Norge (2000 kr VS 4000 kr).

Endret av kilik
Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...