Gå til innhold

PS3 Slim (Vi følger prisutviklingen på Phat og Slim PS3)


Dragonlove

Anbefalte innlegg

Til de som har kjøpt den, kan dere ikke ta noen bilder? Bilder av den som feks at den står i tvbenken eller på en ps3 stand eller sånne ting, sånne unboxing bilder blir så lite beskrivende, når man ikke ser alt i sin helhet, kun maskinen og papp :p

 

Har lyst på den, men dama tillater ikke kjøp når jeg har Phat fra før av, selvom hun faktisk likte at den var tynnere..

 

Min plan blir og ha en phat på soverommet og den nye slim'en i stua, men jeg er ikke helt overbevist enda..

 

noen? =)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Laskelurs er her og troller også ja :)

Siden han har vært så flink å skrive om PS3 i "360-Elite-til-1995,-"-tråden så får jeg gjengjelde tjenesten og fortelle om at man nå får en Xbox 360 Elite til bare 1995,-!

 

Tipper lett 10 tusen solgte 360 her i Norge de neste 7 dagene. :)

 

Gidder ikke vente på ting i posten, så hvilke butikker er det sannsynlig at har Slim inne i Oslo igrunn? Elkjøp, Lefdal, Expert... what else? Spaceworld?

 

Kjøpte en bundle pakke på Gamestop med 2 spill til 3500,-. Grei pris med tanke på at i alle fall ett av spillene jeg fikk med var et jeg skulle ha uansett.

Lenke til kommentar
Ooo, bummer... Da må du nesten ringe inn og spørre. De har sikkert registert deg på navn eller telefonnummer, alt etter hva du oppgav da du bestilte.

 

Ikke lurt å kjøpe ting uten å skaffe konto først.

 

 

Forresten, vet at dette ikke er riktig sted, men siden jeg skriver: er 350 kr for GT5P en god pris? Finnes det billigere?

 

Du burde ikke betale mer enn litt over 200, siden det er det den går for på PS3 Store.

Lenke til kommentar

Hehe, takk for (sent) svar, men har allerede bestilt den hos Play for 180. :) Men du har også rett, så gjennom en del spill på PS3 Store og fleste spill er under 300. Tenkte jeg skulle fylle opp Lommeboka med litt pæng. Apropos det, går det greit å fylle opp US kontoen med samme kort? Lastet ned noen demoer og kunne tenkt meg å kjøpe dem.

Lenke til kommentar

La inn min ordre på elkjop.no 31.august, og herligheten kom i posten klar for avhenting 3.september! :) Til en pris av 2894,- (2795 + 99 i frakt).

Har ikke fått testa den no særlig, men jeg syns den støyer lite. Tar seg særdeles godt ut oppå den svarte HD PVR tuneren! :)

Men det var jo bare SCART-kabel med i pakken. Er HDMI og komponentkabel like god? Jeg har bare én HDMI inngang på TV'en, og den bruker satelittuneren, så jeg går kanskje for en komponentkabel, hvis det ikke blir reduskjon i bildekvaliteten/oppløsningen. Har bare en HD Ready TV...

Lenke til kommentar

Komponent er analogt, HDMI er digitalt.

 

Enig, PS3slim støyer ganske lite, selvom drevet bråker som en tanks. Den er faktisk jevngod mtp støy hvis en sammenligner med Sony S550. Min projektor er vel det som støyer mest i oppsettet mitt nu :/

 

Testet litt frem og tilbake idag, og den spiller hvertfall ikke SACD, ei heller BD-plater fra Europa (de som er regionlocked). Det er vel verdt å nevne at jeg kjøpte min fra Kanada. Bestilte Torsdag kveld - kom idag :O

 

Kjøpte også den nye røde kontrollen, som ser lekker ut. Fargen er mørkere enn det bildene på nettet sier, heldigvis.

 

Og om det skulle være av nytte for noen, så funket det fint å synce gammel 60Gb, med den nye slim.

Lenke til kommentar
Ja, jeg liker lyden i høyttalerne ganske godt :) PS3en din ser ganske bortgjemt ut?

 

Jaudå, den er veldig bortgjemt. Halveis bak en stort center, på siden bak en Elite. Dårlig ass. Men siden skuffen er så lav må jeg snu den andre vei. Det problemet hadde jeg ei med 60GB siden den gikk "over" X360'n.

 

Meen, nå er det såpass mange lys på slim'en, så det er greit den er bortgjemt, for da slipper jeg å teipe over :D

Lenke til kommentar

Plukket opp en PS3-slim til 2799,- (Elkjøp Nordås, Bergen) i dag, sammen med Bioshock, Killzone 2 og COD4. Samt en Samsung 40" LED 100hz Full HD-TV.. Så nå har jeg PS3 60GB-utgaven og Xbox360 Eliten i stuen, koblet opp mot min nye Samsung LED TV, og PS3 Slim samt Xbox360 Pro på soverommet, tilkoblet min gamle Huyndai 37" full HD-TV.

Lenke til kommentar
Litt off topic, men jeg vil bare spre nyheten:

 

PS3-salget økte med 1000% ved utgivelsen av PS3 Slim. Ikke nok med det, i løpet av utgivelsesuka ble det solgt 500.000 enheter! :cool:

 

 

Edit: Leif

Dette er strålende nyheter! :) Sony fortjener en økning i salget nå, etter at det har gått temmelig elendig siden release av maskinen. Håper trenden fortsetter!

Lenke til kommentar
Plukket opp en PS3-slim til 2799,- (Elkjøp Nordås, Bergen) i dag, sammen med Bioshock, Killzone 2 og COD4. Samt en Samsung 40" LED 100hz Full HD-TV.. Så nå har jeg PS3 60GB-utgaven og Xbox360 Eliten i stuen, koblet opp mot min nye Samsung LED TV, og PS3 Slim samt Xbox360 Pro på soverommet, tilkoblet min gamle Huyndai 37" full HD-TV.

Du verden... Det er bra vi holder forbruket oppe!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...