Gå til innhold

PS3 Slim (Vi følger prisutviklingen på Phat og Slim PS3)


Dragonlove

Anbefalte innlegg

Den er helt lydløs (Lik min gamle PS3 60-GB)... Vi satte de opp ved siden av hverandre, bare for "gøy", for å teste støy nivået.. Og en skal ha rimelig "sensitiv" hørsel for å legge merke til lyd fra noen av dem, på avstander lengre enn 1 meter.

 

Er det når den står 'stille' i XMB eller er det ved aktiv bruk (spill,BD)?

 

Jeg testet i går og når den står i XMB hører jeg den fortsatt når jeg står 10 meter unna. (Kunne ikke gå lengre bort uten å forlate rommet).

 

Når jeg spiller en BD film bråker den en del mere så i stille partier av filmen er det ganske distraherende. Ikke like mye som min gaming PC men mere en laptopen vår.

 

Er normalen at man såvidt skal høre den 1 meter unna eller 10 meter unna?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Men ja, stille er den

 

Det er utsagn som dette som får meg til å anta at min Slim er defekt:

 

mine is extremely quiet to the point that I can barely hear it.
Ive been playing my PS3 slim for 2 days now and you really can barely hear it

 

Hvis jeg kan bytte inn min 'bråkmaker'-versjon for en som passer overnevnte utsagn vil jeg nok gjøre det.

Lenke til kommentar
Håper det økte salget betyr nye kunder også. Her ser det ut som mange kjøper PS3 Slim som allerede har en Phat. Det virker på meg som en totalt uforståelig ting å gjøre(!!), men jeg skal ikke legge meg opp i hva folket her bruker pengene sine på.

 

Fysisk mindre, trekker mindre strøm, bråker mindre, blir ikke så varm (!), bitstream.

Byttet primært pga av bitstream varmeproblemer og støy (selvom min var ganske stille).

 

Jeg solgte min for 3k (amerikansk versjon), så kjøpte jeg en ny for 2500,- inkl frakt og rød kontroll fra Kanada. Oje!

 

 

Hvor ble den kjøpt fra?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...