Gå til innhold

PS3 Slim (Vi følger prisutviklingen på Phat og Slim PS3)


Dragonlove

Anbefalte innlegg

Plukket opp en PS3-slim til 2799,- (Elkjøp Nordås, Bergen) i dag, sammen med Bioshock, Killzone 2 og COD4. Samt en Samsung 40" LED 100hz Full HD-TV.. Så nå har jeg PS3 60GB-utgaven og Xbox360 Eliten i stuen, koblet opp mot min nye Samsung LED TV, og PS3 Slim samt Xbox360 Pro på soverommet, tilkoblet min gamle Huyndai 37" full HD-TV.

 

Noen som har penger ser jeg ..

 

Jeg har en 26" 'hd klar' i stua som begynner å nærme seg 4 år. Under den står den en laptop jeg fikk fra gamle jobben og et logitech anlegget jeg også fikk fra jobben. Har en X360 arcade, men tør ikke og åpne den for den skal selges når jeg har råd til ny TV. På soverommet er det av og til en laptop (når jeg ser film/serier i senga) Eneste elektronikk som alltid er på soverommet er DSL og trådløs router.. (woohoo, stråling 6 timer hver natt! :D)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Den røde kontrollen din var fet Lil-H. Hvor skaffet du den hen?

 

 

Etter 8 dager med Slim er jeg godt fornøyd med den, angrer ikke på at jeg lot den overta min 40GB som jeg lar støve ned helt under TV-bordet. Slim er helt støyfri, men når den sluker platene så hører man det litt utenom det er alt perfekt.

 

 

Hadde vært fett å koble på PS3 40GB nede i stua på 63'' Full HD.

Endret av Raste
Lenke til kommentar

Prøvde både i FF og IE. Får prøve i Opera og da. Hvis ikke det funker heller, må vi anta feilen ligger enten hos VGP eller banken min.

 

Bruker kort selv i fleste tilfeller, men greit å ha PayPal også, siden noen steder aksepterer kun det.

 

Edit: Yess, nå funket det! :D Takk for tipset.

Endret av Myst
Lenke til kommentar

oki... da var slim'en i hus. gleder meg til å leke med :)

 

Kjøpte min til 2795,- hos Elkjøp. De hadde plenty inne på Skøyen (Oslo). Collect@store funket greit, ble bare registrert at jeg bestilte en maskin og så hentet og betalte jeg i butikk. Stod uansett at den koset 2795 i butikken så det var litt bortkastet å prøve så hardt å oppnå webpris....

 

De hadde også liggende en åpnet Slim til 2700 og returnerte gamle 80gb modeller til 2400,-. Men føles litt bedre å ha heeelt fresh vare... Vil estimere beholdningen med Slim til 15stk som stod fremme.

 

fant først priser andre steder, og de fleste som har den inne ligger til rundt 3290,- ser det ut til. platekompaniet hadde i tillegg en pakkeløsning med ett valgfritt spill til 3590... og gamestop hadde pakkeløsning til 3500,- med mirrors edge pluss et valg av forskjellige sportsspill.

 

hei hopp

 

f

Lenke til kommentar

Skal se om jeg får fikset noen bilder, litt senere.. Anyway, so far so good.. Er fornøyd med den nye PS3-slim'en min. Den er helt lydløs (Lik min gamle PS3 60-GB)... Vi satte de opp ved siden av hverandre, bare for "gøy", for å teste støy nivået.. Og en skal ha rimelig "sensitiv" hørsel for å legge merke til lyd fra noen av dem, på avstander lengre enn 1 meter.

 

Eneste som irriterte meg litt med PS3 Slim-en, er at det virker som den ikke kan stå på høykant, grunnet mangel på "støtte mottakere" på siden (Noe 60GBen kan).

Lenke til kommentar
Plukket opp en PS3-slim til 2799,- (Elkjøp Nordås, Bergen) i dag, sammen med Bioshock, Killzone 2 og COD4. Samt en Samsung 40" LED 100hz Full HD-TV.. Så nå har jeg PS3 60GB-utgaven og Xbox360 Eliten i stuen, koblet opp mot min nye Samsung LED TV, og PS3 Slim samt Xbox360 Pro på soverommet, tilkoblet min gamle Huyndai 37" full HD-TV.

Du verden... Det er bra vi holder forbruket oppe!

Bidrar i det minste til å dempe finnanskrisen da ;)

Lenke til kommentar
Håper det økte salget betyr nye kunder også. Her ser det ut som mange kjøper PS3 Slim som allerede har en Phat. Det virker på meg som en totalt uforståelig ting å gjøre(!!), men jeg skal ikke legge meg opp i hva folket her bruker pengene sine på.

 

Fysisk mindre, trekker mindre strøm, bråker mindre, blir ikke så varm (!), bitstream.

Byttet primært pga av bitstream varmeproblemer og støy (selvom min var ganske stille).

 

Jeg solgte min for 3k (amerikansk versjon), så kjøpte jeg en ny for 2500,- inkl frakt og rød kontroll fra Kanada. Oje!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...