Gå til innhold

FM10: Football Manager 2010

Anbefalte innlegg

Skrevet
Skulle laste ned som vanlig nedlasting og det tar 17 timer :O Så laster ned via Steam no ;)

På meg stod det 4 dager, men nå er det bare 23 minutter igjen. :p

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Da var den ferdig lastet ned. So far so good. Liker det nye utseendet veldig godt. Litt forvirrende i starten, men når man blir vant til det tror jeg at det er mye bedre enn FM09. Det er i hvertfall mer oversiktlig og raskere. Det siste kan ha noe med at dette er demo, men positivt er det uansett. Man kan faktisk spille med lag helt ned til Blue Square North/South, altså ikke bare toppdivisjonene i hvert land.

Bare synd jeg har en naturfagsprøve i morgen som jeg ikke har fått lest til enda. :(

Edit: Overgangsbusjettet til United er £74 mill som mester så her er det bare til å slå seg løs.

Endret av D'Amico
Skrevet

Har trykka litt rundt i menyene en stund nå, og jeg vil påstå at sålangt virker alt veldig lovende. Får vel la fornuften ta over nå, og drøye til helga før jeg kaster meg ut i kamp. :ermm:

Skrevet

Haha, Walcott blir jo dårligere og dårligere ved hver utgave. :(

Over til selve spillet: førsteinntrykket er som hos Points, utrolig uvant. Merker også at den lyse skinnen er vond å se på i lengden.

Skrevet

Enig med Points, utrolig uvant!

Håper det kommer ut noen bra, mørke skins snart, liker ikke de lyse jeg heller.

Gleder meg til å være Molde, herlig lag på FM10. :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...