Gå til innhold

FM10: Football Manager 2010


Anbefalte innlegg

Dette er tråden for Football Manager 2010. :)

 

Football Manager 2010

 

user1pic12841250075182.jpg

 

 

 

 

 

Screenshots

 

Hjemmeside

 

Videoer

 

 

 

 

Hva er nytt i Football Manager 2010?

 

* Polish - a year of polish, making the game faster, more immersive, more realistic and easier to play with better in game feedback and more advice, delivered in a more user friendly way.

 

* Improved Match Engine - improved AI, over 100 new animations in 3D mode, new stadiums and crowds, improved pitch degradations and better lighting make for the most immersive pitch-side experience ever.

 

* Match Analysis - a match analysis tool that shows you where shots, passes, crosses, headers, tackles, fouls and interceptions have been made on the field for both teams. See this analysis both live in game, and post match, allowing you to pinpoint the weaknesses and strengths of both your team and your opponents.

 

* New User Interface - a completely new vibrant look and feel to the game, plus a navigational overhaul. The side menu is replaced by an intuitive tab system, based on extensive consumer feedback and usability studies, which allows you to access all areas of FM 2010 quickly and easily.

 

* Tactical Overhaul - a new tactics module makes it much easier to make your team play as you want them to. There are thousands of possible pre-set options and touchline "shout" instructions for making instant changes to your teams playing style. Don't worry; the old system is still there for people who love their sliders.

 

* News Center - a subscription based newspaper. Get the news about the football world around you that you want, and not the news you don't want.

 

* New Data Editor - including a brand new Competition Editor allowing you to add competitions and extra levels for leagues currently in the game, and add completely new competitions and leagues all via a very simple to use editor. Plus, the new editor allows you to keep your game up to date more easily than ever before.

 

 

 

Edit: Så gir vi alle en stor takk til Points for en litt penere første post.

 

 

Da er det bare å snakke i vei. Kommer dere til å kjøpe spillet? Blir dette bedre enn FM 09? Diskuter! :)

Endret av Latias
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Sånn at spillet stopper flere ganger siste dagen i overgangsvinduet er vell alerede der?

 

Blir vell litt dumt siden spillet heter football manager, men jeg synes det hadde vært litt morsomt å prøvd seg som speider/trener e.l : p dette kommer jo sikkert til å bli veldig kjedelig, men hadde vært morsomt å fått prøvd det ^^

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-EIV2CS

Eieren kan dra til helvete. Jeg var Chelsea på 07, også krevde tullingen selv at jeg hentet en stjernespiller. Jeg henter Gerrard til 400m, men det er ikke nok, så selv henter han en Sagnol på over 30 til 300m.

Lenke til kommentar
Sånn at spillet stopper flere ganger siste dagen i overgangsvinduet er vell alerede der?

Er det en egen innstilling for den funksjonen? For på meg stopper den kun tre dager pr. døgn. :hm:

Nei er ikke noen innstillinger, men synes å huske at det stod sånn info greie at siste dagen av overgangsvinduet så stoppet det flere ganger fordi du da kunne fulføre helt i slutten. Om jeg husker rett så skjer dette hver gang det er overgangsvindu hos meg, sikrer meg noen signaturer siste dagen fordi det stopper flere ganger om dagen.

Lenke til kommentar
  • 2 måneder senere...

Å fy faen så jævlig jeg gleder meg til dette spillet. Interessen for FM har dabbet av det siste året, men jeg er sulten som aldri før. Første jeg skal gjøre er å starte ny sesong med Arsenal og kjøpe en helsikes midtstopper.

 

Etter å ha sett på screens må jeg kommentere at "tactic creator" så genial ut. Ellers kan det ta tid til å venne seg til noe som ser ut som et totalt forvandlet skin/design.

Endret av Sattern
Lenke til kommentar
Pent! :)

 

Jeg skal ivertfall prøve meg med Molde med en gang.

Jeg kjenner btw fyren som lager MFK-spillerne. Kan melde at Thioune er PL-klasse, samme med MB Diouf. (han er jo i PL, men tho)

*sukk* Jeg er lei av han som oppdaterer Alta, han er rævva! Rett og slett! Prøvd å få jobben hans, men neida!

Lenke til kommentar
Pent! :)

 

Jeg skal ivertfall prøve meg med Molde med en gang.

Jeg kjenner btw fyren som lager MFK-spillerne. Kan melde at Thioune er PL-klasse, samme med MB Diouf. (han er jo i PL, men tho)

*sukk* Jeg er lei av han som oppdaterer Alta, han er rævva! Rett og slett! Prøvd å få jobben hans, men neida!

 

Hohoo. :wee:

Han som oppdaterte Ham-Kam på 09 må jo være idiot. Arnar Førsund er jo sjukt overvurdert, han blir jo ti slutt rågod!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...