Gå til innhold

Småprat rundt/om CoD: Modern warfare 2


Anbefalte innlegg

Det er jo ren bullshit da. Jeg så meg selv lyse opp som et juletre på killcam så sent som igår. Kan heller ikke fatte at en tittel skal gi deg noen som helst ingame bonus. Isåfall håper jeg de patcher in "My li'l Pwny" bonusen min snart. En rosa enhjørning som dreper folk med regnbuer av awesomeness.

Har du 200-one-shot-kills med sniper?

 

Man kan se seg selv på heart beat minitoren på killcammet også selv med ninja perken aktivert. Men i følge utviklerene skal det være en bug, og personen som tok livet av deg vil ikke se deg på sin heart beat monitor. tippe det samme er tilfelle med ghillie in the mist greia.

 

edit: men det var en stygg liten sak da. Hvis man ikke lyser på thermal, ikke dukker opp på uav, og ikke dukker opp på heartbeat saken så er man jo praktisk talt usynlig når man ligger i gresset. Litt kult også selvsagt.

Endret av -Zeitgeist-
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Det er jo ren bullshit da. Jeg så meg selv lyse opp som et juletre på killcam så sent som igår. Kan heller ikke fatte at en tittel skal gi deg noen som helst ingame bonus.

Jeg stiller meg også meget sterkt tvilende til at en slik challenge skal gi deg en bonus. På den andre siden, så ville jeg ikke ha brukt killcam som bevis. Vi har vel allerede fått bekreftet at det vi ser på killcam ikke nødvendigvis er det samme som det den andre spilleren faktisk så (ref rød dot på HBS når man bruker Ninja).

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981287349
Hva gjør ghillie in the mist achievmenten? Har klart 100 one-shot kills, men glemte å lese hva som stod etterpå. Så den unlocka urban, men den har jeg jo allerede. ?

  • Ghillie in The Mist I - This challenge unlocks the Arctic ghillie, which is used when playing as a sniper on a snowy map such as Derail and Sub Base. This also unlocks the "Grassy Knoll" title for your Callsign.
  • Ghillie in the Mist II - This unlocks the Urban ghillie that is used when playing as a sniper on an urban map such as Favela and Terminal. This is not actual Urban camouflage, but a gray Ghillie. This also unlocks the "Ghillie in the Mist" title.
  • Ghillie in the Mist III - The final challenge unlocks the Desert ghillie, which is used when playing in a Desert map such as Scrapyard and Afghan.

Kilde: http://callofduty.wikia.com/wiki/Ghillie_in_the_Mist

 

Altså med andre ord så får du en annen ghillie(sniperdrakt) når du bytter bane.

Lenke til kommentar

Jeg blir så oppgitt hver gang jeg leser om "han brukte akimbo ranger hele tiden", "han brukte bare noobtubes hele tiden" osv. Challenges? Hallo? Det er jo ingen vits i å velge singel ranger bare for å gjøre de andre spillerene til lags? Stopping power og akimbo = flere kills = raskere completion av challenges for Ranger og stopping power perk challenges. Samme med noobtubes. Man kan riktignok bruke danger close med semtex/frag og rocket launcher, men for å raskere få completed danger close perk challenges så bruker folk tubes i tillegg. Det blir potensielt MANGE kills pr. liv dersom man får smellt av to tubes, en frag/semtex og en rocket. På en god runde kan det bli oppmot ti kills. Sleng på scavenger i tillegg så kan man få ganske mange dersom man holder seg levende.

 

Det er sikkert noen som utelukkende bruker dette gjennom hele spillet, men jeg tror de aller, aller fleste bruker de "feige" tinga for å bli ferdig med challenges.

Endret av Feh
Lenke til kommentar

Pleier bare å ignorere hva folk sier. Jeg VET jeg ikke camper så da kan de dra til helvete. Virker som om en utrolig stor del av spillerene er whiner noobs under 18 år (selv om spillet har 18 års grense).

 

Det mest idiotiske jeg ser er folk som har prestiget 1+ ganger og fortsatt whiner over spillemåten til andre spillere. Har man kommet seg såpass opp i lvl (selv om lvls ikke nødvendigvis har sammenheng med skill) burde de faen meg ha skjønt hvordan de skal få has på forskjellige spillestiler.

Endret av Feh
Lenke til kommentar
Klarte nettopp spec ops: 69 stjerner :) sinnsykt kult! Men må innrømme at jeg slet helt sinnsykt med "snatch and grab"... Var så sykt vanskelig. Når jeg endelig klarte den med en kamerat istad skalv jeg og kunne ikke fatte at vi hadde klart det. :p

 

Haha, men Snatch and grab var jo faktisk en av de letteste. :p

Har du prøvd den på "Veteran" co-op?

 

Jepp, har fått alle 50 achievmentsa på xbox.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...